Yüzünde haince bir gülümseme belirdi şuan Bay Thomsan benim için en korkutucu şeydi.Stüdyonun aşağısına iniyorduk.Aşağısı karanlıktı.Koridor boyunca yürüdük.Koridorun sonunda bir kapı olduğunu zorda olsa görebildim.Kapıyı açtığında ışık gözümü almıştı.
-Evet,buyrun odaya geçin lütfen
Ürkek bakışlarım içerisinde odaya geçtim.İlk dikkatimi çeken şey odada kan gibi bişeyin kokması oldu.Bu beni korkutmuştu.Bay Thomsanı acaba seri katil falan mı demekten kendimi alamıyordum.Odanın tam ortasında üçgen şeklinde bir masa yer alıyordu.
-Oturun,dedi
-Evet sizi dinliyorum dedim yutkunarak.
Kafamı çevirdiğimde sağ tarafta iğne kutuları vardı. Tanrım bu adam ne çeşit bi psikopattı??
Şeytansı bir gülğümseme attı.
-Ünlü olmak ve daha çok para kazanmak istermisin?
-Evet bunu kim istemez ki.
-Yapacağımız bir anlaşma seni bu yola götürebilir.
-Ne gibi bir anlaşma?
-Şeytana ruhunu sat,gerisini biz hallederiz.
-Siz delirdiniz mi? Bu nasıl olabilir?
-Tanrıyı yok say,şeytana tap ve bunu bütün dünyaya gizliden olarak ilet.
-Siz ne demeye çalışıyorsunuz? Gizli mesaj da ne?
-O şarkı şeytan için yazılmış bir şarkı ve eğer o şarkıyı söylersen dünyaca ünlü olmak adına en büyük adımı atmış olucaksın.
Samin söyledikleri kafamda dank etmişti.Sam..Sam görmüştü.Sam biliyordu ve beni bundan korumaya çalışmıştı.Ah Tanrım!! Şimdi anlıyorum.
-Eğer bu anlaşmayı yapmazsak ne yaparsınız?
-Albümün çıkar ama kısa sürede yok edilirsin.
-Böyle bir şey yapmaya hakkınız yok.
-Burası İlluminati güzelim!! Burda her şey gerçek.Eğer aklını kullanırsan buraya gelirsin.Kullanmazsan eğer ailen ve sana karşı olanlardan biz sorumlu değiliz.Sağ çıkmak istiyorsan kabul edersin!!!
- Hayır.Asla bunu kabul etmiycem!!!
-Pekala bebeğim!! Ölmeye hazır ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SABAH
Mystery / ThrillerHer şey olurundan daha da kötü gitti Jess için. 18 yaşında olan bu kız olacaklardan habersiz hayalleri için mücadele eder.Mücadelesi büyük bir imparatorluk içindir.Yaşamak için çırpınır.Yaşaması gerçekten imkansızdır ama arkasında hiç bulunmuycak bi...