ALBÜM

50 7 0
                                    

Okul,ev,plak şirketi arasında dönüyordum son bi kaç haftadır.Albümün tamamlanmasına bi haftadan az kalmıştı.12 şarkıdan oluşacak ilk albümümün 7 şarkısını ben bestelemiştim.5 şarkısı ise önemli bestecilerden alınmıştı.Evdeki durumlar iyiydi.Babama yalan söylememek içimi rahatlatmıştı.Son 1 haftadır okulda Sami göremiyordum.O konuşmayı yaptığımız günden beri ortalıkta yoktu.Nedenini istemeden de olsa merak etmiştim.

Okula gitmek için evden hazırlanıp çıktım.Okula geldiğimde Samin bana gel işareti yaptığını gördüm.Yanına doğru gittim

-Kaç gündür okulda yoksun bi problemin mi var?

-Hayır Jess.Bir problemim yok.

-Beni neden çağırdın?

-Albüm kayıtları nasıl gidiyor Jess??

-Süper gidiyor.Bugün stüdyoya gitcem bir kaç şarkım kaldı.

-Merak ediyorumda albümünde senin bestelerin de var mı??

-Aaa evet.7 tane şarkım var.

-Kalanı kimlere ait?

-Onlar önemli bestecilere ait Sam.

-Sözlerine baktınmı peki? Nasıllar?

-Hayır daha zamanım olmadı. Ne oldu ki??

Yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.

-Önceden sözlerine bak.Bilirsin işte saçmasapan şarkılar yapan çok.

-Ahahha evet bilirim.

Bahçede hiç konuşmadan ilerledik.Sam aslında bir arkadaştan da öteydi.Bu kadar ince düşünmesi hoşuma gitmişti.Kardeşim gibi bana öğütler veriyordu.Bu arkadaşlığımızı daha da kuvvetlendirecekti.Linda kadar olmasa da onun yerini tutabilceğine emindim.

Sınıfa gelmiştik bile.İlk ders biyolojiydi.Bayan Katherinin dersinde uyumak garanti gibi bişey.Bayan Katherin hiçbir şeye karışmaz,sadece dersini anlatırdı.Bugün stüdyoya gitmeden önce bestelere bakmak için iyi bir fırsattı.Çantamdan siyah dosyamı çıkardım.Normalde hiç kimseye besteleri göstermemem gerek çünkü yasak!! Albüm çıkmadan önce hiç kimsenin görmemesi gerek.Ama ben Same göstericektim.Rastgele seçtiğim sözleri içimden okumaya başladım.

"YILDIZLARDAN DAHA PARLAĞIM ŞİMDİ"

BENİ DAHA ÇOK PARLATIN

BEN DEĞİŞMEYE HAZIRIM.

TEK GÖZÜMÜ KAPATTIĞIMDA.

TANRIYI ARTIK HİSSEDEMİYORUM.

SENİN AŞKIN BENİ KÖR ETTİ

EVET BENİ KÖR ETTİ

Çok güzel bir besteydi.Okudukça bu şarkıyı daha da çok sevmiştim.

-Hey Sam!

-Evet

-Bu şarkıyı bi okurmusun? Sözlerine bayıldım.

Kağıdı eline verdim.Tepkisini merak ediyordum.Yüzü birden sapsarı kesildi.Şoktaydı sanki yüzündeki korkunç ifade beni korkutmuştu.

-Ne oldu? dedim duraklayarak.

Bişey demiyordu.

-Hey Sam!! Ne oldu??

Gözlerini zorda olsa kağıttan çekip bana baktı.

-Bu sözler çok aptalca.İnan bana bu tür şarkıları söyleme.

-Nesi aptalca?Aşkı anlatıyor,yıldız olmaktan bahsediyor? Bunun nesi saçma olabilir ki?

-Bişeyleri görmüyorsun Jess.Bunu yutkunarak söylemişti.

-Neyi Sam? Neyi?

-Benim biraz midem bulanıyor.İzin alıp gitmeliyim.

-Tamam ama bu konuşma burada bitmedi.

Derste sözleri defalarca okumuştum.Ama hiçbir şey çıkaramadım.Bana ne demeye çalışmışyı ki??

2. derste okuldan ayrıldım.Stüdyoya saat 10da gitmeme gerekiyordu.Stüdyoya gittiğimde Bay Thomsanı bulamamıştım.Beni kayıt için odaya sokmuşlardı.Kayıtların tam ortasında Bay Thomsan gelmişti.Kayıdı bitirdiğimde yanıma geldi.

-Jess. Elindeki kağıdı uzattı.

-Bu şarkıyı coşkulu okumanı istiyorum tamam mı? 

Kağıda baktım.Bugün Same sözlerini gösterdiğim şarkıydı bu.Bir an içime bir süphe düştü.

-Neden bunu daha coşkulu okuycam?

-Çünkü bu önemli.

-Neden?

-Beni takip et Jessica Green!! Gerçekleri öğrenme zamanın geldi.

KARANLIK SABAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin