EXTRAORDİNARY 1.BÖLÜM

269 8 2
                                    

1.BÖLÜM

                                   AKŞAM KRİZİ

 Hayatım tam anlamıyla sıkıcı . Her günüm aptalca konularla geçiyor. Televizyondan başka dostum yok diyebiliriz. ilginç bugün öyle değildi. Babam aşağıda yemek yapıyor annem ise bahçemizdeki tüm toprakları kazıyordu babamın yanına gittim ve –annemin nesi var baba dedim babam kafasını bana çevirdi babamın gözlerine baktım  kanlar akıyordu !!!  birden ev yanmaya başladı .O arada ablam May benim elimden tuttu ve dışarı çıkardı. Etraf polis kaynıyordu .Ablam bana eger polise yakalanırsak anne ve babamızdan başka kimsemiz olmadığından dolayı bizi alçaklarını ve hapsetceklerini  söyledi bende inandım çünkü ablam o kadar ciddi ve disiplinlı söylüyorduki  inanmamak elimde degıldı . Alamla birlikten arka kapıdan çıktık ve sokağın karsısındaki motele kadar kostuk sonunda vardık ablam hırkasının içene soktuğu cüzdanı çıkardı ve -2 gün kaç dolar diye sordu -200 dolar dedi görevli ablam cüdanını açtı ve göreviye 1 kısılık oda dedi-görevli ama siz -2 kisisiniz nasıl sıgcaksınız dedi ablam –baska çaremiz yok dedi tam odaya giderken görevli istersen kardesın odada yatsın sende benmle yatarsın dedi ve sırıtı ablam arkasını döndü ve görevliye sert bir tokat attı ve sesiz bir biçimde orospu diye içinden geçindi anlam elimi yine sertçe tutup odaya götürdü kapıyı iyice killitledi hatta görevli gelmesin diye kapının onüne dolabı sürükledi yatağa yatarken ablama sordum –biz ne yapcagız nerede kalcaz nasıl geçineceğiz ve son olarak nasıl yasayacagız sorusunu sordum ablam bir offun ardından herşey sırasıyla olcak sen yarın uyandığında hersey farklı olacak  bu yüzden yat uyu ben yarın bir iş bulcam ve çalışcam sende burda ders calıscaksın dedi ben sözü bitmeden abla sen daha 16 yasındasın bense 14  ne işi ?  dedim ablam gözlerini kapadı ve bende tum gece yarını düşündüm ve gözlerimi serbest bıraktım.

 

 

EXTRAORDİNARYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin