CHAPTER 35:PERGADUHAN

3.5K 218 13
                                    

Yow yow...author nak cakap sikit ni,yang watak hongbin tu author tukar tau,entah macam mana author nak tulis nama sungjae jadi bongbin >o<sorry sangat²,author pun pening,bila check balik author pelik kenapa ada eunkwan ni hahah rupanya salah watak daa,nak buat kumpulan vixx jadi wolf,kumpulan Btob jadi vampire hunter,sorry sekali lagi,harap tak ada la yang pening kepala maaf ye ^_<......

Ok scroll bawah and baca,enjoy ye.........



"Kenapa dengan aku?kau terkejut?"tanya namja dihadapan sungjae,senyuman sinis terukir dibibirnya.

Sungjae mengetap gigi nya kuat,penumbuk digemgam erat dan dia mula hendak menumbuk namja dihadapannya,tetapi namja dihadapannya cepat mengelak.

"Oppss!!tak kene!"ejek namja dihadapan sungjae,lidah dijelir ke arah sungjae.

Sungjae mula terasa dipermainkan,mata dia mula berubah merah menyala,dipandang namja dihadapan nya dengan tajam.

"Park jimin!!jangan harap kau akan terlepas"kata sungjae marah,dipandang jimin dihadapannya dengan dendam.

Sekarang ni dia nampak macam jimin ni kecik besar kecik besar je,rasa nak telan and kunyah.

Jimin hanya bersikap selamba,matanya yang berwarna merah itu galak memerhati sungjae yang tengah menahan marah.

Tangannya diangkat dan disilangkan ke belakang,gaya nya nampak santai membuatkan bts mula berasa pelik.

Keadaan dah tak selamat pun boleh wat muka tak ada apa-apa?pelik betul jimin ni.

"Ouh yeke??takutnya!!sini le"cabar jimin dan sungjae mengetap bibirnya dia berlari laju ke arah jimin,tetapi setibanya dia di depan jimin,jimin terus hilang.

Di pusing ke kiri dan kanan,mencari kelibat jimin,tanpa dia sedar jimin berada di belakangnya lalu mencakar belakang badannya menggunakan kuku milik jimin.

"Aaarghhh!!!"jerit sungjae kesakitan,dia berpusing ke belakang dan hendak menyerang jimin tetapi tidak boleh,tubuhnya kaku dan tidak boleh bergerak.

Dengan tiba-tiba dia menumbuk diri sendiri sehingga terpelanting ke dinding,darah mula keluar dari mulutnya.

"Minhyuk!!!"jerit sungjae memanggil chingunya,dan apabila dia batuk darah turut jugak keluar dari mulutnya.

"Jeritlah chingu kau tak akan muncul"kata jimin tersenyum sini,dihampiri tubub sungjae yang terbaring kesakitan dan dia mula memberi isyarat kepada rapmon.

Rapmon yang paham maksud jimin mula mengeluarkan kuasanya,diserap segala tenaga sungjae sehingga sungjae tidak berdaya hendak melakukan apa-apa.

Jimin memandang jin dan jin menggunakan kuasanya pulak,diangkat tubuh sungjae setinggi yang boleh,dan dicampak dengan kuat,dan bunyi tulang patah mula kedengaran.

Krak!!

"Argh!!!!"jerit sungjae kesakitan,bibir diketap dan penumbuk digemgam,dia mula hendak bangun tetapi tubuhnya seakan dibelit sesuatu.

Dipandang benda yang melilit dibadannya dan ternyata itu ialah akar pokok yang berduri.

Jungkook yang mengawal kuasanya itu mula mengcekam tangannya,dan akar pokok itu pulak mengeratkan lagi lilitannya membuatkan duri yang ada pada akar tersebut tercucuk di kulit sungjae.

"Aaaagg!!!!"jerit sungjae kesakitan dia hendak menggunakan tenaga vampire nya tetapi tidak boleh kerana ada benda yang menutup kuasanya.

Dipandang suga yang bersilang tangannya,suga hanya duduk sahaja dan menggunakan kuasanya,ditutup kuasa sungjae supaya sungjae tidak diberi peluang untuk menyerang.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now