#سارةها يا عمرو قالك ايه 😧😓 "
عمرو : " رمضان انهاردة سافر عشان يحترف ف stoke city 😥 "
( طبعا محدش كان متوقع انه هيسافر الكل كان متوقع انه هيرتبط بواحدة تانية 😂😂 )
انا : " ايييييه 😱😱😱 "
حسام : " ازاى احنا مكناش نعرف 😠 "
عمرو : " لما روحت سألت عليه كابتن حسام البدرى قال انه مكنش عايز حد يعرف "
انا : " معلش يا جماعة ممكن تطلعو برة 😞 "
سعد : " متخافيش يا سارة انا هكلمه واقوله "
انا ( بردة فعل سريعة ) : " لا لا لا يا سعد انا مش عايزة رمضان يعرف ان انا حامل .... هو شك فيا وصدق الصور وخلاص اتطلقنا يبقى ملهوش لازمة انه يعرف ..... محدش يجبله سيرتى خالص الا لو هو سأل عليا لواحده ... ساعتها ابقو قولولى ... مع أنى عارفة انه مش هيسئل .... ماشى 😔😞😟 "
كلهم : " حاضر يا سارة 😦 "
دويدار : " سارة انتى مش هتفضلى حابسة نفسك ف اوضتك كتير صح 😟 "
انا : " وانت مين قالك يا احمد انى هحبس نفسى ... انا هقوم من تانى وانزل شغلى .... باسم انا عايزة ارجع اشتغل ف نادى الزمالك تانى 😐 "
ربيعة : " طب ما تكملى شغل عندنا ف النادى "
انا : " مش هينفع يا رامى عشان كل مكان ف النادى بيفكرنى برمضان 😩 "
حسين : " خلاص يا جماعة سبوها على راحتها "
مصطفى : " بكرة ان شاء الله هاخدك ونرح نادى الاهلى عشان تقدمى استقالتك وتاخدى حاجتك "
هانى : " وانا هفهم كابتن بدرى انتى ليه عايزة تستقيلى ... تمام "
انا : " تمام "
كهربا : " سارة انتى لازم ترجعى زى الاول واحسن😧"
انا : " من غير ما تقول يا محمود دلؤتى انا هيبقى عندى طفل لازم اقف على رجلى واشتغل .... عشان ابنى ف يوم من الايام ميحسش انه من غير اب "#رمضان
كان جايلى عرض احتراف ف stoke city بصراحة هو جه ف معادو كنت ماشى من البلد وانا بحاول ارمى كل حاجة ورا ضهرى وانسى سارة وحب حياتى .. بس بجد مش قادر انساها مش قادر اصدق ان سارة تعمل فيا كدة .... يارب انساها يارب
#حبيبة
عد شهر على طلاق سارة .... وهى بدأت تتأقلم مع الوضع الجديد ... بقالى يومين بدوخ وبرجع كنت تعبانة اوى .... حتى حسين لاحظ ان انا تعبانة
حسين : " حبيبة انتى تعبانة 😧 "
انا : " لا لا ولا تعبانة ولا حاجة ممكن يكون شوية برد مش اكتر 😅 "
حسين : " لا ده مش مجرد برد روحى غيرى هدومك عشان نروح المستشى عشان اطمن عليكى 🏥😠 "
انا : " متزوقش طه 😂😂 "روحت انا وحسين عند الكتور كشف عليا وقالى
الدكتور : " مبروك يا مدام انتى حامل بقالك 2 اسبوع"
انا : " بجد يا دكتور 😄 "
حسين : " يعنى انا هبقى بابا هااااااا 😂😂 "
الدكتور : " اه طبعا يعنى بعد 8 شهور هيبقى عندك بيبى 👶 "
حسين : " متشكر جدا يا دكتور 😀 "
الدكتور : " العفو يا كابتن ... اهم حاجة الراحة والاكل يكون صحى "
حسين : " متخافش يا دكتور مفيش وجبات سريعة هتدخل البيت 😂😂 "مشينا من عند الدكتور وكلمت العيال عشان يتجمعو عند باسم
#باسم
أنت تقرأ
فراق
Romance" انا بحبك " **************** " انا بكرهك .. بكرهك .... انتى طالق " ************************************* " انا اسف "