part 26

988 77 60
                                    


#حسين

قولت ادخل لحبيبه اطمن عليها تاني .... دخلت لقتها صحيه وبتبص للسقف 
انا : " حبيبه عامله ايه يا حببتى 😓 "
حبيبه : " هو انا ليه حاسه بوجع ف بطني وحاسة بحاجه خفيفه مش تقل زى الاول 😕😕 "
انا ( بتوتر ) : " اصل ... اصل انتي لما وقعت ال ... ال البيبي نزل وانتي كنتي حامل ف توؤم و واحد كويس  والتاني نزل 😣 "
حبيبه : " انا مهمله انا ضيعت ابني 😭😭 "

وبقت في حاله عصبيه وكل شويه تقول ابني ضاع ضاع مفش في بوقها غير الكلمه دي روحت ندهت للدكتور وقلتلوا راح ادها حقنة مهدئة ونامت 😢😢خرجت واتمشيت شوية بعيد عن باقى العيال ... لقيت رمضان كان هينتحر لحقتوا بس اتعور حته خفيفه
انا ( بعصبية ) : " انت اهبل يا رمضان 😠😡 "
رمضان ( بعياط وسريخ ) : " مبقاش في حاجه اعيش عشانها ابني مش عارفني ومراتي بتحب حد غيري سبني بقا يا اخي انا اتخنقت والله ... وكان فى مؤامرة على سارة عشان اطلقها ... وبعدين كل ما اعتذرلها تسبني وتمشي ... هيبقي ليا حياه ليه لما تلاقي الي بحبها في حضن واحد تاني وبتقولوا بحبك 😭😭 "

راح خبط دمغوا في الحيطه اغمي عليه😱😱 وساره كانت جايه وشافتوا جريت عليه وانا روحت ندهت  لممرضه تيجي بعربيه الترولي تشيلوا
ساره : " حسين في ايه ايه حصوا ايدوا ملها 😭😭 "
انا : " ده كلوا بسببك شاف سيادتك حضنه كريم وبتقليلوا بحبك 😒😠 "

#ساره

حسيت أن في حد بيبص عليا انا وكريم ببص ملقتش حد قولت اروح اطمن ع حبيبه ... طلعت لقيت رمضان واقع على الارض وايدوا بتنزل دم ... وحسين بيقولي ده كلوا بسببك وعشان كنت بحضن كريم جت عربيه الترولي وشالت رمضان ودخلو يخيطوا ايدوا وانا حكيت لحسين كل حاجه
حسين : " ع فكره مكنش لازم كل ده انتي متعرفيش هو بيعمل ايه بليل ... حرام عليكي والله انتي بتعزبيه اول ما يفتح عينوا قوليلوا كل حاجه "
انا : " لا يا حسين لازم يحس على دمه شوية ... مش عشان عيطلع دمعتين يبقى اسامحه ... لا انا ياما عيطت بدل الدموع دم .... ومتهيألى انت اكتر واحد عارف كدة كويس .... ولا هو عشان صاحبك يعنى ف لازم تقف معاه 😒😏 "
حسينتعبتى حرام عليكى يا سارة انتى لو مكانه كنتى هتعملى كدة واكتر 😟 "
انا : " لا مكنتش هعمل كدة عارف ليه عشان انا كنت واثقة فيه .... لكن هو اول ما عرف مستناش انه يسمعنى ... يبقى محدش يجى يلومنى على اللى عملته فيه ... عشان هو يستاهل اكتر من كدة ... وعن أذنك بقى عشان عايزة اشوف حبيبة 😒 "

كنت لسة همشى عشان ادخل لحبيبة لقيت حسين بينده عليا
حسين : " سارة "
انا : " نعم يا حسين "
حسين : " متزعليش منى ... انا عارف كويس انك تعبتى بعد اللى حصل .... بس انا بقولك كدة عشان انا بعتبرك زى اختى "
انا : " انا عارفة يا حسين انك بتحبنى زى اختك ... وانا مش زعلانة منك .. مفيش اخت بتزعل من اخوها 😉"
حسين ( بهزار ) : " طب ادخلى ياخعى شوفى اختك دى 😂😂 "
انا : " متزقش طه 👊😂😂 "

#حبيبة

صحيت لقيت سارة قاعدة جمبى ... حضنتها وقعدت اعيط كتيييير اووى 😭😭😭
سارة : " بااااس اهدى خلاص .. قدر الله وماشاء فعل "
انا : " مش ... مش قادرة اصدق يا سارة ان انا السبب ف موت ابنى 😭 "
سارة : " وانتى مين قالك ان انتى السبب ... ربنا هو اللى عايز كدة ... وربنا قال (  ۖ وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُون ) "
انا : " صدق الله العظيم "
سارة : "،وبعدين انتى امفروض تقولى الحمد لله ان واحد بس هو اللى نزل وفى واحد تانى لسة عايش "
انا : " الحمد لله على كل شئ بس انا كان نفسى يطونو همة الاتنين موجودين "
سارة : " انتى لسة العمر قدامك انتى وحسين وتقدرى تجيبى بدل الواحد عشرة 😄 "
انا : " ياااااه عشرة مرة واحدة لا دول كتير اوى 😂 "
سارة : " واخيرا ضحكتى يلا انا هروح ادخل الجثث اللى قاعدين برة من الصبح 😁😂😂 "
انا : " ماشى ياختى 😂 "

#سارة

يادوبك خلصت الجملة من هنا ولقيت الجيش المصرى داخل من هنا 😂😂😂
انا : " يخربيتكو والبيوت اللى جمب بيتكو .... انتو كل ده كنتو واقفين ورا الباب 😳😳 "
حسين : "اومال هخليكى تسفرضى بمراتى ولا ايه😂"
انا : " امشى يا ابن ال@#$٪&  من هنا "
حسين : " ما بوراحة طه 😂😂 "
انا : " ايه ده يا دولا مين الوجه الجديد اللى جمبك ده"
دولا : " دى ريناد خطبتى "
انا : " مش عيب كدة ادولا لما تخطب من ورايا 😒 "
دولا : " احنا اسفين يا صلاح بس الخطوبة اتعملت وانتو ف شرم ياختى 😂 "
انا : " خلاص سماح المرادى "
دولا : " يا حبيبى يا أمين 😂😂 "

خلعت الحذاء وكنت هحدفه على دولا 😂😂
انا : " ازيك يا ريناد ... مش تاخدى بالك من اللى حصل دلؤتى ... اعتبرينا صحابك او بمعنى اصح اخواتك ... انتى كدة دخلتى الشلة بتاعتنا وعايزاكى تاخدى راحتك على الاخر 😂 "
ريناد : " لا متخديش ف بالك دا احنا هنبقى صحاب اوووى 😂😂 "
دولا : " لا والنبى براحة ع البت هى مش ناقصة هبل "
حبيبة : " متخافش دا احنا هنريحوها 😂😂 "
دولا : " انا كدة ضمنت ان ريناد هتموت على ايداكو "

شوية كدة ولقيت رمضان داخل وهو لافف ايده
سعد : " ايه اللى حصلك يا رمضان ومالها ايدك "

حسين بص لرمضان انه ميقولش حاجة
رمضان : " مفيش بس اتعورت ف ايدى وخطيوهالى "
باسم : " الف سلامة عليك اعفيجى 😄 "
رمضان : " الله يسلمك 😊 "

بعد كدة رمضان بصلى وعينه دمعت 😢

************************************

كااااااااات هايل يا فنان 😂😂

ايه رأيكم ف البارت 😄

انا اسفة يا جماعة بس انا مش هعرف انزل الاسبوع ده خالص عشان عندى امتحانات 😞😔

يلا باااااااااااى 👋🙋😄

فراق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن