2.Bölüm -Kısa

74 7 1
                                    

Ertesi gün okula girerken Berken'in Bana yakllaştığını gördüm. Merdivenlere yöneldim üst kolidora koşar adımlarla çıktım tam saklanacaktımki. Elimden tutup beni kendisine çekti.

 Yüz haltları çok sertti,  dün olduğu gibi sinirli bakıyordu "Ne yaptığını sanıyorsun?" Dün yaptıklarını hala unutmamıştım dünki gibi öfkeliydim.
 Berke ,"senle konuşmak istiyorum" Dedi İhtiraz ederek.
Ne yapmaya çalıştığını hiç anlamamıştım " Dün tokat attın bugün konuşmak istediğini söylüyorsun"

 Özür dilemeye gelmiştim sana karşı dün çok serttim üzgünüm herşey bir anla oldu olup biteni anlamadım bile

 Ne yani simdi benden özürmü dilemişti?, anlamsızca berkeye baka kaldım " birşey söylemiyecekmisin?" Gözlerimi gözlerine diktim "özür dilemen hiç bir şeyi degiştirmez o çizinleri bir daha yapa bilirdin hem yanlışlıkla olmuştu ama sen ruh hastasına bağlayıp zarar verdin hemde benim o cizimlere verdiğim hasardan çok daha fazlasını"

 Affetmelimiydim Yoksa çekip gitmelimi?

Özürün kabul ama bidahaki haraketlerine dikkatli davran .

Berke, " Elini uzattı " Arkadaş olabiliriz istersen dedi.

 Onunla arkaş olma fikri aslında güzeldi, elini geri çekmeden bende elimi uzattım "Olur" diyerek hafifçe tebessüm ettim.

 Berke yüzüme bakıp güldü.
O Halde bu gün övleyi birlikte geçirelimmi Dedi ? gözlerine bakarak olur Tabi dedim.

 Berken'in yanından ayrılıp hızlıca sınıfa çıktım,aslında onunla öğleyi beraber geçirmek fikri pek aklıma yatmamıştı ama çoktan  iş işten geçmişti.

 Sırama Geçip oturdum ardından berke arkamdan gelerek yanıma oturdu.

 " Ee biraz kendinden anlat bakalım" Yüzümü ona doğru çevirip anlamsızca baktım ne anlatacktım.

 Berke, konuşsana küçük kız dilinimi yuttun. diye kulağıma fısıldadı.

 Geçmişim gözümün önündeydi şuan ona annemin ve babamın olmadığını söyleyemezdim peki ona ne anlatacaktım benim bi hayatımın oladığınımı bi hiç olduğumumu.

 Berke, Konuşacakmıssın yoksa ilk benmi tanıştıriyim kendimi.

 Bunu demesi iyi olmustu " evet, iyi fikir" diyip onu dinlemeye başladım.

 19 Yaşındayım Adım Berke Demir Buraya istanbuldan geldim. Kardeşim yok ailede tek çocuğum. Ailemle yaşamıyorum. Kendi evim var orda yaşıyorum.

 Peki ya sen Anlat bakalım kendini cici Kız.

 Adım Zelya Runıs 18 yaşındayım bir kardeşim var Adı Melina Daha kimsemiz yok Senin gibi bizimde Bir Ailemiz yok.

 Konuşmamı bittirdikten sonra önüme döndüm bana baktı "öyle isim'mi olur diyerek gülmeye başladı, Normal bi şey koyamamışlarmıydı? "

Neresi Komik acaba takıla takıla ismimemi takıldın. Biz yurt dışından geldik buraya 17 yıl önce.

 Berke anlamsızca bi süre yüzüme baktıktan sonra " peki hangi Ülkeden geldiniz" diye sordu?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevdik SevilmedikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin