První část

286 16 28
                                    

bonnie bunny
tvrdí že jsou to dvojčata ale
autor si myslí že scott je o dva
roky starší

Vincent: 6 let
Scott: 8 let

ty suchozemská kryso,země na obzoru!jedem! řekl Scott.Měl na sobě
svoje oblíbené pirátské oblečení,pasku přes oko a čepici s lebkou se skříženými hnáty.A Tlačil foxyho vagón který představoval loď.Jeho mladší bratr Vincent seděl uprostřed,toho vagónu.Dobře foxy....můžu
na ostrově hledat zakopaný poklad?Ano chlapče samozrejme že můžeš.Ale Bonnie,nemám tušení kde je.Musíme
se rozdělit a najít ho jen pro sebe.řekl Scott.Vincet se usmál a vystoupil z vagónu a...spadl
Scott mu pomohl a řekl,ty půjdeš do leva a já doprava,jo?Vincent se podíval na Scotta a řekl,nevím co je to do leva.oh...fajn huh dobre..Jdi tam tim smerem!,řekl Scott a ukázal do leva.A já půjdu tudy.Scott utekl, Vincent se zastavil.Pak došel ke stromu..ow!!Scotte!!!
Vincent brečel.Scott se vrátil zpět k Vincentovi a vydechl.O.. ne!Vinnie,neměl jsem odcházet...
Vincent začal pobrekávat ,Scott mu otřel slzy,nic nevidím Scotte,nemám to rád!Nevidím tě !je to děsivý...křičel.
Scott povzdechl...Zvedl se a šel lékarničku a dal tak Vincentovi dost času na to aby utekl.Vincent se schoval na proti Cul-de-sac a sedl si k blízkemu stromu Vincent.Nerad opouštěl dům protože ho pak neviděl...
Tři děti viděly Vincenta brečet a šli k němu.Hele,koukněte Scottův bráška!řekla blonďatá holka.
Všichni byli ze Scottovi třídy.Vincent se otočil,ale bylo t k ničemu.Děti běžely na druhou stranu,takže stále ubohého Vincenta škádlily.Ow!no podívejme,slepec.řekl kluk s červenýma vlasama.Hnědovlasý kluk zas řek.Raz-dva-tři to on je slepý nevidí,tak jako ja.řekli všichni tři (v originale to ma smysl protoze se to rymuje)
s-sklapnete..nechte ho být!řekl hlas.Scott tam přišel a řekl.zahravejte si s vincetem a dostanete.."tyrani" se jenom ušklíbly a se smíchem odešly.
Scott vzal Vincenta za ruku a odešli.Nebreč Vinnie,jdem domů..

                                                         Autor:DigitalMonsters

Just Brothers-cz překlad [originál digital monsters]Kde žijí příběhy. Začni objevovat