Sınavlar yaklaşıyor☺

37 10 1
                                    

Zaman öyle veya böyle geçmiş aylardan mart ayına gelinmişdi.Zamanın değerini herkes iyi bilmeli daha sonra sorun yaşamazsınız çünkü. Mehmet 'in de girecek olduğu sınavlar onun daha fazla çalışmasına sebep oluyordu.Ama hiçbir şekilde bıkmıyordu. Aynı zamanda derslerin yanında askeri lise için fiziki mülakat sınavlarına da çalışıyordu.İnsanın disipline girmesinde bu tür şeyler etkili olur.Evet herşey düzenle ve zamanla yaklaşıyordu. Teog'da bunlardan birisi tabiki...

O gün sabah kendini hazır hissediyordu , evet bundan emindi. Şuana kadar elinden geleni yapmış,derslerini hiç  aksatmayarak çalışmıştı.Teoga iyi bi hoşgeldin yapmak istiyordu ve güzel sonuçlar elde etmek istiyordu.Olması gereken şeyin kendisinde mevcut olduğuna emindi,inançlıydı başarıya...
Sırasına oturduğu anda kendisine vuran soğukluk onu heyecanlandırıyordu.Kalemini eline aldı ama elleri titriyordu. Soğukkanlı durmak istiyordu çünkü onun hedefleri vardı....

Anlatılmayacak mutlulukla sınavdan çıkarken kendini çok değişik hissediyordu.Beklediği gibi geçmişti.Evet bu güzel haberdi.Artık ALS 'ye bu moralle kendini daha iyi hissederek girecekti.Artık fiziki sınavlara daha da önem verecekti.
Okuldan geldikten sonra okul derslerinden ziyade askeri lise sınavına daha çok çalışıyordu. Tarih ağırlıklı ve matematik konulu hazırlanıyordu ALS 'ye çünkü iyi bir subayın en önemli bilmesi gereken şeyler tarihi ve matematigidir.Özellikle bir TÜRK subayı için.
Günler böyle geçerken Askeri Lise sınavınında vakti gelmişti. Aynı zamanda soğuk havalar yerini sıcaklığa bırakmış vaziyettedir.Mehmet hayallerinin yıllardır peşindedir.Ve asla bırakacak gibi gözükmemektedir.ALS den dolayı tedirgin ve telaşlı değildir.Bu cesaretle ona kimsenin engel olamayacagınından da son derece emin ve sağlam adımlarla hareket etmek ister.

Sınav günü gelir ve çatar....

Bir Çocuğun HedefiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin