HAYAT İSTEDİKLERİMİZİ VERİR

8 5 1
                                    

Sabah erkenden uyandığında acayip hissediyordu.Heyecanlı mıydı, değil miydi bilmiyordu.Ama elinden geleni bugün ortaya koyacagindan son derece emindi.Evden çıktığında odaklanmış bir sekildeydi.Sınava gireceği yere gittiğinde kendi yaşıtlarından çokça insan vardı.Sınav saatine daha vardı. Bu süre zarfında onu bu seviyeye kadar getiren yaradanına dua edecekti ki kendini daha iyi hissetsin ve Allah ona yardım etsin diye...
Zaman gelmişti artık herşeyini hazırladı ve sınav salonuna girdi.Gelirken herkesin amacı vardı ama birbirleriyle rekabet içindeydiler.Çünkü hepsi o sınavı geçemeyecekti,aralarında bazıları sınav sonunda hayallerine veda edecekti.Bazıları ise yollarına bu davada devam edecekti.

Türkçe sorularını kolay atlatmisti.Matematik de biraz zor geçse bile soru kitapçığının sonuna gelmisti ve süre de bitmek üzereydi artık.Sonunda süre bitti.Artık tek yapmak sonuçlari beklemekti.Sınavının iyi geçtiğini düşünüyor ama bir yandan da oluşan stresle kendini ya basaramadıysam diye üzüyordü.Ama o sonuçlar ne olursa olsun yine de kendini sorumlu tutmamaya karar verdi.Elinden geleni yapmıştı ayrıca böyle bir dönemde ülkesinde olan karışıklıklar nedeniyle çoğu kişi sadece kendini düşünüyor ve Mehmet'e "askerlik zor iş, gayet basarılı cocuksun başka meslekler de var hem daha rahat edersin, niye bu işi yapmak için bu kadar isteklisin?" gibi gereksiz şeyler söylüyordu.Onun çoğu yaşıtı ergenlik bahanesiyle kız peşinde koşup gereksiz işler yaparken Mehmet halinden gayet memnundu...

Nisan ayının ortalariydi.Hava oldukça sıcak,bunaltıcı geçiyordu.Neyse ki o gün gelmişti.Hayatında büyük etki yaratacağı gün...
Mehmet bilgisayarın başına geçtiğinde baya stres olmuştu.Yavaşça sonuçların açıklanacağı siteyi açtı.Bakmaya korkuyordu.Aslında kendinden de emindi.Cesaretini topladı ve sayfayı açtı.Ekranda gördüğü manzara karşısında dondu kaldı.Ellerinin titrediğini farketti.Bir an gözleri karardı.Gözlerinin dolduğunu farketti.
-"Allahım..."

Arkadaslar öncelikle merhaba herkese uzun zamandır yb göndermiyodum kusura bakmayın ama artık bundan sonra düzenli sekilde bölümler devam edicek umarım begenmişsinizdir☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Çocuğun HedefiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin