2⑺

54.8K 3.3K 3.3K
                                    

...

"Chanyeol, kediciğim~"

"Baekhyun? Sen nerden çıktın?!"

"Seul'un en ünlü barında karışılacağımızı düşünmemiştim açıkcası. Kaderin cilvesi işte. Sevişsek mi?"

"Sarhoş musun sen ya?"

"Ne sarhoşu ya tut beni bakıyım geliyorum bak fiyu."

Baekhyun kollarını iki yana açarak kendini Chanyeol'un kucağına bırakmıştı.

"Hiç sarhoş değilmişsin. Seni şu köşeye bırakıp tecavüze uğramanı mı izleyeyim yoksa arkadaşın falan var mı?"

"Tek geldim. Ama bu tek gideceğim anlamına gelmiyor~! Kaçır beni hadi.Üstte olmana bile izin veririm."

"Sarhoş olmasaydın düşünürdüm. Ama sarhoş biriyle sevişemem."

Baekhyun bunu duyduğunda bir anda dikleşmişti. Madem öyle söylüyordu rol yapmanın bir anlamı yoktu.

"Pekala evim iki sokak ötede,internetten sipariş ettiğim kuyruk da dün elime ulaştı. Hadi ver elini de gidelim!"

Chanyeol Baekhyun tarafından çekiştirilirken tek bir şey düşünüyordu; gerçekten sevişecekler miydi?

Aslında Chanyeol pek de olumsuz bakmıyordu buna. Sonuçta hormonları yaşına göre fazlasıyla azgındı ve Baekhyun gerçekten tahrik edici biriydi.

"Çekiştirme."

Baekhyun denileni yaptı ve çekiştirmeyi bıraktı. Onun yerine koluna girip onu da beraberinde sürükledi. 

"Üstte olacağım."

Baekhyun duyduğuyla bir anda durdu. Üstte olacağım demişti! Seme prensiplerine biraz tersti ama istisnalar kaideyi bozmazdı değil mi?

"Kabul edeceği biliyordum! Bak geldik. Kolunu bırakacağım ama kaçma tamam mı?"

"Sevişeceğimizi ima ettim niye kaçayım?"

Baekhyun kapıyı açıp Chanyeol'un içeri girmesine izin verdi.

"Sanırım daha fazla dayanamayacağım gel buraya."

Baekhyun Chanyeol'un kafasını eğerek dudaklarını birleştirdi. Alt dudağını dişlerinin arasına alıp ısırdı. Bıraktığında etkileyici bir şekilde fısıldadı.

"Şimdi..tam burda."

Baekhyun hemen olmasını istiyordu ama Chanyeol o kadar kolay olmasını istemiyordu.

"Hayır.Yavaş yavaş Baekhyun..Hissedeceksin."

"İnan bana," nefesini düzene sokarak devam etti.

"Her hücremde hissediyorum."

Chanyeol daha fazla konuşmadı ve Baekhyun'un dudaklarına uzandı. Önce birkaç kez öpüp geri çekildi. Madem Baekhyun bu geceyi bu kadar istiyordu. Chanyeol onu zevkten çıldırtacaktı.

Öptüğü yerlere yavaşça dil darbeleri bırakarak devam etti. Boynuna doğru indiğinde Baekhyun kendini tutamayarak inlemişti. Chanyeol suratından eksik olmayan sırıtmasıyla boynunu öpmeye başladı. Tam adem elmasından öpüyordu onu. Ve farkettiği şeyle duraksadı,bu yer Baekhyun'un zaafıydı.

"Chanyeol...artık..sadede gelsek."

Chanyeol şu an onu duyamayacak kadar boynuna yoğunlaşmıştı. Baekhyun'u çıldırtmak istiyordu ama kendi de pek iyi bir halde değildi.

"Odan ne tarafta?"

"Sağdan.. ikinci oda."

Chanyeol Baekhyun'u kucağına alarak yavaş yavaş yürümeye başladı. Hissetmesini istiyordu. Ona neler yaptığını bilmesini istiyordu.

Odaya girdiğinde ışığı açmaya gerek duymadan Baekhyun'u yatağa bıraktı. Üstüne çıkarak dudaklarına uzandı.

Tamamiyle fikrini değiştirmişti. Dayanabileceğini sanmıyordu. Sertçe öpmeye devam ederken Baekhyun'da ikisinin de kemerini çıkartıyordu.

Chanyeol Baekhyun'un boynuna eğildiğinde Baekhyun ikisinin de pantalonunu çıkarmıştı.

"Uke olduğuma inanamıyorum." Baekhyun hafif bir somurtmayla söylemişti.

"Sert mi istiyorsun yumuşak mı?"

"İlk seferim nasıl daha mükemmel olacaksa öyle istiyorum."

Baekhyun'un mırıldanışıyla birlikte Chanyeol daha fazla kendini tutamayacağını anladı.

Gece onların oldu. Onlar ise birbirinin.

yazdığım en uzun bölümün bu olması...yani bu smut sayılır mı bilmiyorum ama elimden bu kadar geliyor üzgünüm:(

daddy ⁝ chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin