yazım yanlışım varsa mazur görün. sizi seviyorummmm
FİNAL
baekhyun
"Chanyeo-KOŞ!"
Şu an koşuyorduk. Hatta sonunda ölüm varmışcasına koşuyorduk. Çünkü Heechul hyung bizi lavabodayken yakalamış ve Chanyeol'un dediği gibi ona söylemediğimiz için alınmıştı. Önce kendini eve götürttürmüş sonra da evindeki KOCAMAN köpeğini üstümüze salmıştı! Ne kindar bir hyung ama...
"BAEKHYUN BEN ÖLÜMÜMÜN BÖYLE OLMASINI İSTEMİ-AH."
Chanyeol'un susmasıyla arkama dönmüş ve köpeğin Chanyeol'un paçasını tutmasına hüzünlü bakışlar atmıştım.
"Baekhyun...Bu pantolona o kadar para verdim ki şuan yırtılırsa gidip intihar ederim. O yüzden ben burda sakince ölmeyi bekleyeceğim.Sen kendini kurtar seni seviyorum."
Benim sevgilim bir gerizekalıydı.
"Cici köpek.Güzel köpek.Hadi bırak benim sevgilimi. Bak bende şeker var???"
Dediklerimi gözden geçirdikten sonra tekrar konuşmaya başladım.
"Şeker köpeklere zararlıydı...Umarım sinirlenmemişsindir cici köpekcik hadi bırak sevgilimi."
Ben daha da gerizekalıydım.
Aklıma gelen bir fikirle havlamaya başlayıp köpeğin dikkatini çekmeye çalıştım.
"HIRRR HAV HAV -chanyeol koş!- HAV HAV!"
Sonunda köpek dişlerini Chanyeol'un paçasından çektiğinde tekrar koşmaya başlamıştık. Tanrıya şükür evim yakındı.
"Huh-Gitti değil mi?"
Kafa salladığında yorgun bir şekilde Chanyeol'un koluna girerek evime doğru yürümeye başladım.
"Sevgilim sen burda bekle ben birazdan geleceğim."
Eve girdiğimizde giyineceğim için beklemesini söylemiştim.
"Yah! Gitme.."
yazardan (yni ben ehueheu)
"Gel yanıma."
Chanyeol mırıldanınca Baekhyun bir sorun olduğunu düşünüp büyük adımlarla sevgilisinin yanına ilerlemişti.
"Sevgilim,bir şey mi old-"
Chanyeol Baekhyun'u öpmüştü.
"Chanyeol bir soru-"
Yine öpmüştü.
"Sadece seni özledim."
Chanyeol bunu söyledikten sonra Baekhyun'u kucağına çekmiş ve kafasını küçüğe yaslamıştı.
"Ben de seni özledim babacık~"
chanyeol
"Baekhyun babacığını gerçekten özledi~"
Ha
sik
tir.Sürtünerek söylediği cümle ile Baekhyun'un tabiriyle uçağım kalkmaya başlamıştı. Konunun başlamadan bitmesini ümit ederek onu öpmek için uzandım.
"Chanyeol! Tahrik mi oldun!? BİLİYORDUM İŞTE. FETİŞİNİN OLDUĞUNU BİLİYORDUM!"
Evet ümitlerim boşa çıkmıştı.
"Yah! Tahrik falan olmadım. "
Külliyen yalan. Efsane tahrik olmuştum.
"Şuan kucağındayım. Ve seninkini hissedebiliyorum."
Karşımda pişmiş kelle gibi sırıtırken tahrik olduğumu inkâr etmek gerçekten zordu.
"Baekhyun evet şuanda kucağımdasın..."
Dudaklarımı dudaklarına yaklaştırırken sözlerime devam ettim.
"...Ve sanırım benim gerçekten babacık fetişim var."
gerisi iyilik güzellik :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy ⁝ chanbaek
Fanfic❝ sende tam bir daddy tipi var❞ -tamamlandı - texting © mindaextae