...
"Baekhyun kediciğim olmaya hazır mısın?"
"HAYIR HAYIR HAYIR"
"KATİYEN HAYIR!
"BEN SADECE CHANYEOLUN KEDİCİĞİ OLABİLİRİM!"
Baekhyun arkadaşlarının bu kadar sapık,azgın,karaktersiz,haysiyetsiz,şerefsiz,gerizekalı,piç ve laf anlamaz olduklarını bilseydi kesinlikle onlarla arkadaş olmazdı.
"Baekhyun hadi ama alt tarafı grup seks yapacağız! Eğleneceksin!"
"Sevgilim var Hyunsoo, gerçekten. BENİM BİR SEVGİLİM VAR VE SİZİNLE SEKS YAPAMAM!"
"Arada kaçamaklar da yapmalısın ama~"
"Sırnaşma Sooyung. Sırnaşma."
Baekhyun tanrıya yalvarmak sebebiyle kafasını yukarı doğru kaldırdığında striptiz yapan yarı çıplak bir adam gördü.
Tüh,dua etmek için pek uygun bir yerde değildi.
"O zaman sevgilini çağır. Tanışalım."
Baekhyun duyduğu cümleyle tanrıy-pardon striptizciye bakan bakışlarını arkadaşlarına çevirdi.
"Pekala. ÇAĞIRACAĞIM!"
Telefonunu eline alarak Chanyeol'a mesaj çekmeye başladı. Bir sürü. En sonunda Chanyeol geleceğini söyleyen bir mesaj attığında içindeki rahatlamayla arkadaşlarına dönd-
"SİKEYİM! GERÇEKTEN ÖNÜMDE SEKS Mİ YAPIYORSUNUZ?!"
Baekhyun arkadaşlarının ne zaman bu hale geldiklerini bilmiyordu. RESMEN ÖNÜNDE SEKS YAPIYORLARDI. BARIN ORTASINDA!
"Baekhy-BAEKHYUN!"
"CHANYEOL-AH CHANYEOL CHANYEOLUM!"
Chanyeol ani sarılışla dengesini kaybetse de çaktırmayarak Baekhyun'un arkadaşlarına döndü.
"A-ah demek gerçekten de sev-sevgilisi varmış. Ta-tamam gidin."
Çocuğun umursamazca söyleyişine karşın şaşırmamaya çalışarak Baekhyun'u kolundan dışarı doğru ittirmeye başladı.
"Ben gelmeseydim seni..seni sikeceklerdi!"
"Ama geldin~"
Baekhyun'un aegyosu Chanyeol'da şok etkisi yaratmıştı. Demek bu çocuk hem çekici hem güzel hem de şirin olabiliyordu.
"Baekhyun-ah,gerçekten bir ilişkiye nasıl bakıyorsun?"
Baekhyun ani soruyla duraksayarak bakışlarını yere indirdi. Sahi,gerçek bir ilişkisi olmuş muydu hiç?
"Sanırım..ben o konulara biraz 'kör'üm."
"Görmeni sağlayabileceğimi söylesem,beraber bir ilişkiye bakabiliriz desem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy ⁝ chanbaek
Fanfic❝ sende tam bir daddy tipi var❞ -tamamlandı - texting © mindaextae