Eliot POV.
Ma trezesc buimac nestiind ce se intampla. Dar imediat imi dau seama ca razele soarelui patrund in camera uitand aseara sa trac jaluzelele.
Merg in baie si-mi fac un dus dupa imi aleg nistr haine la nimereala. Niste blugi albastrii inchisi, un tricou negru,jacheta de fotbal si tenesii negri.
Imi iau ghiozdanul si merg in bucatarie unde o vad pe mama vorbind cu Nick.- Neata. Spun si merg la mama si o sarut pe obraz ,iar dupa dand mana cu Nick.
- Neata scumpule
- Neata frate.
- Mergem. Ca deja suntem in intarziere
- Da.hai
La revedere
- Pa mama.
- Pa dragilor. A da.
Eliot?
- Da?
- Sa nu uiti s-o saluti pe Ally din partea mea
- Okay. Paa
- Paa.Merg impreuna cu Nick spre liceu si discutand cum sa facem sa nu mai avem nicio legatura cu Adam si Mike.
Mergand noi asa intr-un final ajungem la scoala,iar in fata portilor o vad pe Ally.
Ajung in langa ea si o sarut, Nick intrand imediat in scoala.
Trebuie neaparat sa-i gasesc pe cineva.
Dar stiu ca intr-o zi mi-a spus ca-i place de fata aceea Beca. Si am si vazut cu ce ochii se uita la ea.In fine.
Mergem la dulapuri si ne lasam ghiozdanele si ne luat engleza.
Dupa asta o iau de mana si ne indreptam spre sala de clasa.
Dar nu apucam sa mai facem niciun pas ca dam peste...* tobele va rog *... Adam,Emily si Mike...
- Oooo... Ally. Vad ca deja te-ai dat la Eliot.
Cand ajungi o curva sa ma anunti si pe mine. Ok
Nu apuca sa spuna altceva ca palma lui Ally face contact cu obrazul lui Adam. Eu si Nick am izbugnit in ras. Fata care a facut-o a fost de milioane.- Mda.. Pe mine nu ma faci curva..
Ci curva ii persoana de langa tine,care s-a culcat cu tot liceul inafata de Eliot si Nick, iar pe scumpa ta curvulita 'pardon' iubita am vazut-o la intrare in liceu sarutandu-se cu unu de parca nu s-au mai vazut de ani...
- Cum!?
- Iubitule. Tu o crezi pe orfana asta.?
- Da...ai drepteate.. Hai sa plecam.
A da...si voi doi nu mai aveti ce cauta la masa popularilor.
- Mdaa.. De parca am mai vrea sa stam cu asa jigodii ca voi.Cand spun asta o iau pe Ally de mana si ii lasam in urma..
Ajungem in clasa si ma pun impreuna cu Ally in ultima banca de la geam ,iar Nick si Beca s-au pus in fata noastra.
Ora a inceput si deja simt cum ma plictisesc.
Dupa o oraa numai de povestit clopotelul se aude semn ca sa gatase ora.
Ies afara impreuna cu Ally ,Nick si Beca si ne ducem in curtea din spate unde este un nuc foarte urioas.
Incepem sa povestim, zuceam ce prostii faceam cand eram mici.
Si asa se duse si pauza.
Acum sunt in ora de fraceza si pot spune cu mana pe suflet ca a fost cea mai plictisitoare ora. Cred ca am si atipit unpic la fel si ceilalti trei.Au trecut int-un final orele ,acum fiind la cantina impreuna cu cei trei crai de la rasarit.
Abia astept sa se termine si ziua asta.- Auziti
- Hmm.
- Ce ziceti sa veniti la mine.? Propuse Ally
- Da..buna idee.
- Ok. Dupa ore fiecare merge la el acasa si cam pe la 18:30 veniti la mine.. Ca si asa maine ii sambata...deci am unde sa va culc. Spune si toti incepem sa radem
- Ok. O sa venim.Acum s-a sunat anuntand ultima ora pe ziua de astazi.
Abia astept sa petrecem mai mult timp impreuna.. Ca dupa toate cele intamplate,uunpic de distractie nu strica.
Merg impreuna cu cei trei la ora de logica.
Macar aici am inteles ceva.In momentul acesta merg spre casa alaturi de Nick. Care el vine la mine. Ca si-a lasat ceva haine si mna.. Si le ia pe alea..
Stam in camera mea si ascultam muzica sau cine stie ce mai facem pana se facuse ora 18:30. Semn ca trebuie sa plecam.Ally POV.
Imediat trebuie sa apara. Am pregatit tot felul de gustari si bauturi.
Am noric ca Will nu este acasa weekend-ul asta.
Aud soneria semn ca au venit..
Le deschid si ii las sa intre. Mai apoi le arat camerele celor doi ca Eliot poate sa doarma si cu mine.
Mergem jos in living si ne asezam pe unde putem- Deci...ce filme vedem
- Hmm. Alegeti voi. Dar sper sa nu fie romantic.
- Okay...atunci comedie,dupa actiune si mai apoi groaza. Ii bine..?
- Foarte bine. Spune Nick si incepem sa radem.Okay...
Deci.. Primul gen este comedie.
Vedem ce filme sunt e internet si gasim unul interesant care cred ca sa numeste 'Vacanta cu de toate'.
Si asa a decurs maratonul de filme.
Mai apoi am sugerat sa ne jucam adevar si provocare.- Cine incepe?
- Euu. Spun increzatoare.
- Hmm..ok Ally ce alegi?
- Adevar
- Adevarat ca-ti placea de mine dintr-a 9-a?
- Daa..spun deja rosie la fata. Dupa asta Eliot ma ssruta pasional.
- Nick..spun cu o fata diabolica. Ce alegi?
- Deja mi frica.
Dar aleg provocare.
- Pai sa-ti fie.
Te provoc sa te duci afara si saa strigi in gura mare ca esti gay.
- Dar dupa vecinii o sa ma creada nebun.
- Asta ii si chestia.
O faci sau nu.. Daca nu o faci tre sa faci cele 10 minute in rai cu Beca.
- Mai bine a doua varianta. Spune si o trage pe Beca pana in camera lor.Am inceput sa rad urmandu-ma si Eliot.
Dupa asta vine spre mine si ma saruta pasional.
Uhh.. Buzele lui moi si carnoase...
Nu m-as satura niciodata de ele.Au trecut cele 10 minute si ii vad pe cei doi coborand scarile tinandu-se..
- Hoopa.. Da' ce avem noi aici..
Un cuplu nou?
- Cam da. Spune Beca rosie in obraji,iar cand Nick observa ssta o sasuta.Dupa alte partide jucate s- a facut ora 4 si noi inca nu ne-am culcat.
Dar intr-un final i-am convins sa mergem la culcare.
Nici cinci minute nu au trecut ca Nick si Beca au si adormit.
In schimb eu acum sunt la baie facandu-mi un dus relaxant.
Ies infasurata int-un prosop dupa imi iau pijamalele si intru inapoi in baie sa le iau pe mine.
Dupa ce ies intra Eliot pentru asi face si el un dus. Dupa ce iesise si acesta ne bagam in pat eu punandu-mi capul la el pe piept, Eliot sarutandu-ma parinteste pe frunte, spunandu- mi noapte buna , iar dupa aceaa adormnd imediat.Hey.
Am terminat si cu acest capitol.
Sper sa va placa pana acum ceea ce am scris.
Si imi pare nespus de rau de greselile facute.1154 cuvinte.
Bye....
CITEȘTI
Tocilara Si Popularii.. Volumul I
Teen FictionHey lume.. Aceasta este prima mea carte de pe acest cont.. Sper sa va placa si imi pare rau de greselile ce vor urma. In aceasta carte este vorba de o tocilara pe nume Ally care este jignita de intreaga scoala. Ally a ramas fara parinti d...