Ally POV.
Ma trezesc simtind ceva tare sub cap.
Ma uit mai bine si-l observ pe Eliot dormind ca un inger.
Stau minute bune uitandu-ma la el cum doarme. Are parul ciufulit , buzele sale sunt intre-deschise lasand aerul sa iasa , iar o mana este dupa talia mea si cealalta deasupra capului sau.
Vad ca-si deschide ochi si isi intoarcee capul spre mine.
Ii zambesc si-l sarut ,iar dupa aceea ma ridic din pat si ma intrept spre baie.
Imi aleg o pereche de blugi negri, un tricou alb,o camasa legata in jurul taliei.
Dupa ce gat de facut un dus, ies si-l gasesc pe Eliot gata imbracat. Avea blugi negri si un tricou gri avand si el o camasa legata de talie.
- Neata iubito.
- Neata si tie.
- Hai jos.. Ca mor de foame.
- Ok.. Hai. Spun si incep sa rad.Coboram si in bucatarie ii gasesc pe Nick si Beca uitandu-se la televizor.
- Neata.
- Oo..neata. Vedeti ca aveti clatite in bucaratrie.
- Ok...mersi.Mergem in bucatarie si incepem sa mancam.
Dupa ce terminam decidem sa mergem unpic sa ne plimbam.
Ajungem intr-un parc si dam de Adam si Mike.
- Pe cine avem nou aici.
Pe fraierii..
Ati decis sa mai iesiti si voi din casa?- Veziti de treaba ta Adam. Noi nu ne batem capul cu niste prosti ca voi.
Hai sa mergem...
Si cu astea fiind spuse toti 4 plecam si ne vedem de treaba noastra.
Mai incolo de parc este un festival.
Mergem acolo si incepem sa ne dam pe toata aparatele de acolo.
Am venit cu Eliot pana acasa, deoarece el avea casa fix langa a mea.
Si eu abia acum aflu asta.
Intru in casa si in sufraferie il gasesc pe Will uitandu-se la televizor.
Merg in spatele lui si imi pun mana pe umarul sau iar aceste tresare- Hey surioara
- Hey Will...ce faci?
- Ma uit la televizor. Vrei sa mi te alaturi.?
- Daaa...Ma pun langa el si-mi pun capul pe umarul sau.
Dupa mai bine de o ora jumate am adormit.
Simt ca sunt ridicata si pusa apoi pe ceva moale semn ca Will m-a adus in camera mea. Ma saruta parinteste pe frunte si iese din camera inchizand usa incep pentru a nu ma trezi...Eliot POV.
Am adus-o pe Ally acasa.. Casa mea fiind langa a ei..
Intru si sunt intampinata de mama si sora mea mai mica.. Are doar 4 ani si este asa adorabila...o iubesc..
Stau in camera mea impreuna cu Chelsie.
Ma joc cu ea de ore intregi.- Eliot!. Hai la masa.. Ia-o si pe Chelsie.
- Acum mama..O iau pe Chels in brate si merg cu ea pana in bucatarie.
O asez usor pe scaun si eu ma pun langa ea si incep sa manc.
Dupa ce termin merg in sufragerie si na uit unpic la televizor.
- Eliot. Te duci tu te rog s-o bagi pe Chelsie in pat. Ca-i trecut de ora ei de culcare
- Ok.
Ma uit la ceas si vad ca este ora 1:30.
Doamne... Daca nu adoarme imediat, Chels o sa faca ca dracu maine...
Nu vreti sa stiti cum face daca nu se culca la timp.
Chiar daca are 4 ani,ora ei de culcare este la 12..O iau in brate si merg pana la ea in camera.
O pun usor in pat si o invelesc.- Eliot?
- Da Chels.
- Te iubesc..
- Awww.. Si eu te iubesc surioara..
Noapte buna. Sa ai vise frumoase.
- Noapte buna. Spune si vine sa ma inbratiseze.
O invelesc iar si o pup parinteste pe frunte.
Ii aprind lampa si ies din camera ei.
Ma indrept spre camera mea si merg la baie sa-mi fac un dus apoi ma imbrac in pijamale apoi ma bag in pat si am adormit imediat.Dimineata..
Nu vreau sa fie dimineata.
Ma uit la ceas si observ ca este 7..
De ce dracu m-am trezit la ora asta. Ma ridic din pat si merg la baie. Ies si merg in bucatarie unde o gasesc pe mama sorbind din cana ei de cafea.- Neata mama. Spun si ii dau un pupic pe obraz.
- Neata scumpule. Cum de te-ai trezit la ora asta.?
- Sincer...chiar nu stiu.
Imi pun si eu intr-o cana cafea si ma pun la masa. Imi simt telefonul vibrand. Io scot si vad ca ma suna Ally.~ Convorbire telefonica ( C.T. )
- Hey iubire.
- Hey Eliot. Ce faci?
- Uite imi beau cafeaua...tu?
- Aa..pai ma gandeam daca ai vrea sa vi la mine.. Vor veni si Beca cu Nick.
- Aa..ok..
Inediat vin..numai sa ma schimb si eu.
- Ok iubire.. Te astept. Pa. Te iubesc
- Pa.. Si eu te iubesc.~ Convorbire telefonica incheiata ( C.T.Î. )
- Mama. Vezi ca eu ma duc la Ally. Vor merge si Nick si Beca..
- Ok dragule. Distractie.
- Mersii..Alerg pana la mine in camera si-mi iau o pereche de blugi albastri si un tricou tot albastru,iar in picioare tenesi albi.
Ajung in sufragerie, o salut pe mama si in 5minute ajung la Ally.
Intru fara sa bat ( de nesimtit ce sunt ) si ma duc pana in living unde acolo ii gasesc pe toti...chiar si pe Will..- Hey..
- Hey Eliot.
- Ok...acum ce facem.
- Nush. M-am gandit sa mergem toti intr-o excursie. Si nu va faceti probleme in legatura cu scoala...v-am invoit eu.
- Hmm. Suna interesant. Si unde mergem.
- M-am gandit sa mergem la Mamaia. Ce ziceti?
- E super. Si cand plecam.?
- Maine de dimineata. Mergem cu masinile. Eu si Eliot conducem. Avem un microbuz in garaj..
- Ok..eu merg sa-mi fac bagajul.. Spune Ally si fuge pana la ea in camera.Ies din casa impreuna cu Nick si Beca cu Will pe urmele noastre.
- Ne vedem aici maine la 7..
- Ok.. Spunem toti in cor.Merg acasa si merg direct la mine in camera. O vad pe Chels cum sta in pat si se joaca cu iepurele ei de jucarie.
- Hey Chels...ce faci? Spun si ma pun langa ea in pat.
- Te asteptam. Voiam sa ma joc cu tine.
- Ok...ce vrei sa ne jucam sau ce vrei sa facem...nush..tu alegi.
- Pai eu voiam sa ma uit la un film. Jocurile mai pot astepta. Spunand asta am inceput sa rad ea urmandu-ma.
- Ce film vrei sa vezi.
- Vreau animatie.
- Hm...saa vedem ce este pe aici. Gata..uite .. Ne uitan la...' In cautarea lui Dory'
- Perfect.Pun filmul pe play. Chels se pune cu capul pe pieptul meu si se uita parca hipnotizata la film..
A trecut mai bine de o ora jumate din film si deja Chels a dormit. Sting televizorul,imi pun ceasul sa sune la 5:30 si o acopar mai bine pe surioara mea... Daca va intrebati daca eu mi-am facut bagajul...da..l-am facut.
Adorm imediat cu gandul la ziua de maine...
O simt pe Chels cum ma strange mai tare de mana..
Deschid ochii ma uit la ea si pot observa ca zambeste.
Inchid ochii si adorm zambind...Hey...
Scuze de intarziere.
Stiu ca am promis ca voi posta vineri sau sambata.. Dar ieri am fost plecata si abia seara am venit.
Am sa incerc sa postez in fiecare zi..
Daca nu mai postez asta nu inseamna ca m-am lasat de carte. Poate nu am timp sa posteaz sau poate am probleme cu internetul..
In fine...
Imi pare rau de greselile facute.1256 de cuvinte.
Bye ....
CITEȘTI
Tocilara Si Popularii.. Volumul I
Teen FictionHey lume.. Aceasta este prima mea carte de pe acest cont.. Sper sa va placa si imi pare rau de greselile ce vor urma. In aceasta carte este vorba de o tocilara pe nume Ally care este jignita de intreaga scoala. Ally a ramas fara parinti d...