Capitolul 12.

1.1K 41 1
                                    

 
      Amelia POV.

      Ma trezesc cu o durere de cap insuportabila. Ma ridica si caut prin sertare o pastila. Dupa ce iau pastila merg la baie sa-mi fac rutina. Ies infasurata intr-un prosop si stau in fata dulapului uitandu-ma cu ce sa ma imbrac. Intr-un fina ma imbrac intr-o pereche de blugi negrii, un tricou albastru deschis si o camasa neagra si alba in carouri,iar in picioare imi iau tenesii mei albi.. Cobor si acolo o gasesc pe mama facand micul dejun, pe Amber jucandu-se cu tacamurile si pe Nick care asteapta cu nerabdare masa...

- Neata lume..
- Neata scumpo. Cum ai dormit?
- Neata surioara..
- Eh..nu prea bine..a inceput sa ma doara capul foarte rau...dar am luat o pastila si mi-a mai trecut.
- Ok..hai sa mananci...

     Ma asez la locul meu langa Nick.. Ma apuc de mancat, iar cand termin il astept si pe Nick sa termine ca sa putem merge la scoala....
     Dupa ceva minute,termina si printul de mancat si iesim pe usa, dupa ne urcam in masina lui si pornim spre liceu.

....

    Acum sunt la ora de mate...si pot spune ca imediat adormeam.. Adica pe bune...cine ar vrea sa asculte despre trecutul bosorogului astuia... Ma uit in stanga mea si il vad pe Will cum se uita la mine..

- Am ceva pe fata de te uiti asa la mine? Ii spun in soapta dar in asa fel incat sa nu ne auda profu'.. O fii el batran...dar are un auz foarte dezvoltat...
- Nu..n-ai nimic. Doar te priveam atat..
- Aaa..ok.
- Hei..ce ai zice sa mergem dupa ore sa-ti mai arat din oras..?
- Hm.. Un fel de intalnire, domnule Will?
- Ceva asemanator domnisoara Amelia.. Deci, accepti?
- Sigur..

    Aud clopotelul si il astept pe Will in fata clasei sa putem merge la dulapuri mai apoi un pic prin curtea scolii..

....

    Liceul s-a terminat acum 3 ore.. Inainte de a iesii l-am sunat pe Nick spunandu-i ca sunt prin oras cu Will si ca probabil seara ajung acasa...
     
     Dupa ce am mai vazut cat de cat orasul, acum sunt la un restaurant cu Will asteptand sa ne vina comanda...
      Am decis sa ne punem intrebari, dar cu conditia ca raspunsurile sa fie cat mai sincere..
       Am inceput sa ne punem fel si fel de intrebari pentru a ne cunoaste...

    Timpul a trecut destul de repede dupa parerea mea... Acum sunt in masina cu Will care ma duce acasa ,iar atmosfera din masina este una foarte vesela..am dat volumul mai tare la radio si am inceput sa cantam impreuna melodiile ce dadeau la Kiss..
     Intr-un final am ajuns acasa, dar nu inainte de ai da un pupic pe obraz si de ai spune ca ne intalnim maine la scoal. Am intrat in casa, mama fiind in bucatarie , iar de restul nu stiu...

- Salut mama..
- Hey Amy... Ce faci? Cum a fost?
- A fost destul de bine... Dupa ce am vizitat cat de cat orasul ne-am dus la un restaurant si am propus sa ne punem intrebari sa ne cunoastem mai bine..
- Super.. Si nu sunteti impreuna?
- Am.. Abia de-l cunosc..
- Ok..cum spui... Hai du-te sus ca eu am treaba..
- Ce treaba ai? Ii 10 seara..hai du-te tu sus si odihneste-te..
- Ok,ok..acum merg...noapte buna scumpo
- Noapte buna mama. Spun si ii dau un pupic pe obraz,iar aceasta se duse in camera ei, eu ramanand in bucatarie sa beau apa..

     Ies din bucatarie, sting toate luminile,incui usa si merg la mine in camera... Deschid un pic laptop-ul sa vad ce-i nou pe facebook si instagram...
     Ma uit pe facebook si vad ca am un mesaj de la Will..

" Hey.. Ce faci. De ce nu dormi? Maine ai scoala..:))"
' Hey..uite acum am intrat in camera. Nu imi este somn...si tu de ce nu dormi.. Si tu ai maine scoala :))'
"Pai nici mie nu imi este somn si am spus sa-ti scriu daca nici tu nu dormi.."
'Hm..te gandesti la mine domnule White?'
"Da..sa spunem si asa domnisoara Written. Ma gandeam sa mergem maine undeva...ce zici...si iti spun ca nu accept un refuz"
'Bine..vin..daca tot nu accepti un refuz'
"Adica nu voiai sa vii cu mine?"
'N-am spus asta. Sigur ca am sa vin. Ne vedem maine'
"Uh...si eu care credeam ca ai sa ma respingi.. Vin sa te iau la 18:00. Acum pe bune. Culca-te. Nopate buna Amy.."
' Bine..ma pun la culcare...dar si tu sa faci la fel. Nopate buna Will.'

     Am iesit de pe facebook si m-am uitat la ceas care indica ora 12 noaptea...
     Pun laptop-ul pe birou,sting veoza( nush daca am scris bine...dar mna.) si ma invelesc cu patura pufoasa..si adorm imediat..

    Will POV.

     Dupa ce ii scriu Ameliei ma pun si eu sa dorm...dar nu inainte de a pune la punct ultimele detalii pentru maine..
   
      Daca va intrebati ce fac, pai treaba este in felul urmator. Azi am fost la un restaurant pentru a face o rezervare, dar ca masa sa fie intr-un loc mai retras, mai apoi vreau s-o duc in locul care l-am descoperit recent cand ma plimbam cu masina, la sfarsit spunandu-i ce simt pentru ea.. Sper doar sa aibe aceleasi sentimente...
 
    Ma invelesc si las somnul sa ma ia..
    Dimineata ma trezesc cu zambetul pe fata.. Merg in bucatarie unde ii gasesc pe Eliot si Ally..da..Eliot a dormit la noi..n-am nimic impotriva..
     Ajung in bucatarie si imi pun in bol laptele mai apoi cerealele si ma apuc sa mananc..

- Hei fratioare.. Ce faci. Si cum de esti ass de bine dispus?
- Hei..pai sa ziceam ca o sa am o zi foarte buna...
- Pai cum de?
- Pai am invitat-o pe Amelia sa iasa cu mine..
- Ooo... Dragul meu frate s-a indragostit?
- Da.. Acum hai ca merg sa ma schimb si ma duc sa mai fac ultimele modificari...si apropo..daca o suni pe Amelia sa vina la tine sa se " pregateasca" nu o imbraca in rochie... Te rog..
- Ok..dar spune-mi unde o duci..sa stiu cu ce altceva s-o imbrac daca nu cu o rochie..
- Pai o duc la un restaurant, dar nu dinala de fite, apoi o duc in locul care l-am descoperit cand ma plimbam cu masina...
- Si ai de cand sa-i spui ce simti pentru ea nu?
- Ok..incepi sa ma sperii.. Mai si spui ce gandesc.. Ok..hai gata..merg sa ma schimb si plec... Paaaa..
- Paaa.

    Merg in camera mea si ma imbrac, apoi ies pe usa si urc in masina si merg la Mall sa-i cumpar un lant , dar nu de aur, am inteles ca uraste aurul, asa ca ii iau de argint, si are initiala mea pe aceasta. Ies si merg la restaurant sa vad daca totul este in regula, mai apoi merg la acel loc si stau vreo juma' de ora... Este mirific locul...

....

     Ally POV.

  Astept pana iasa Will pe usa si..

- Creste atat de repede.. Spun si-mi sterg o lacrima imaginara.
- Stiu nu... Spune si isi sterge si el o lacrima, desigur imaginara.. Mai apoi ne apuca rasul.

      Merg in living si ma pun pe fotoliu si aprind televizorul... Nu gasesc nimic interesant asa ca dau pe desene mai precis pe Disney Channel.

- Nu te maturizezi niciodata ,nu?
- Nup.. Spun si il sarut si imi intorc privirea spre televizor unde dadea Lolirock.
- Uf..ce ma fac cu tine?
- Nu stiu..dar eu sigur am sa ma uit la televizor. Daca vrei poti sa mi te alaturi si sa vedem un film...dar dupa ce se termina desenul..au ajuns la partea in care se lupta cu raul si bineinteles ca binele castiga..
- Doamne ce copil. Merg la bucatarie sa iau niste gustari...
- Bineee...

....

   Ziua a trecut, Eliot trebuia sa plece, asa ca acum stau la mine in camera si ma uit pe Youtube..
    Daca va intrebati daca Amy a venit azi la mine..ei bine da... Am aranjat-o, i-am ales hainele potrivite pentru intalnire...

      Ma uit la ceas si vad ca este trecut de ora 10. Will are cheile de la casa , asa ca merg sa incui usa , sting luminile si merg la mine in camera.. Sting veoza si ma invelesc in patura si adorm imediat...
     Abia astept sa aud cum a decurs intalnirea celor doi...
     Un zambet imi apare pe fata si adorm...

   Hey...am terminat si acest capitol... Deci am o saptamana la dispozitie sa mai scriu un capitol si sa le postez. La media aveti imbracamintea Ameliei pentru intalnire...
    Vreau sa spun ceva..
    Daca nu postez luni intregi inseamna ca ori am probleme cu netul ( pe care il am in fiecare zi, mai ales seara) ori n.am chef ori am de invatat... Dar seara inainte sa ma pun la culcare ma gandesc ce am sa scriu in capitolele viitoare si ce se va intampla...

    Atat am vrut sa spun..
Capitolul are 1528 de cuvinte.

                           Bye..

Tocilara Si Popularii.. Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum