0.4

12.4K 168 11
                                    

Odadan sessizce ayrılmadan önce Bayan Loreen'nin burnunu çektiğini işittim. Yine ağlıyordu. İç çekerek kapıyı ardımdan kapatıp ofisime yürüdüm. Kahve makinesinden bir kupa sütlü kahve doldurduktan sonra masama geçtim ve derin bir nefes aldım. Bilgisayara giriş yapıp boş bir metin belgesi açtım.

Bayan Loreen'den edindiğim en önemli bilgi kendimizi keşfetmemiz gerektiğiydi, ki böylece doğru partneri bulabilirdik. Taslağa bir tane kendinizi keşfedin testi ekledim. Bu tarz bir test dergi tarihi boyunca içerik olmamıştı ve eminim ki odanın ışık ayarından daha önemli bir konuydu. Yanlış eş ile tutkulu bir sevişme yaşamak ne kadar mümkündü?
Kahvemden bir yudum aldım ve gerinerek gevşemeye çalıştım. Masamda duran aynaya göz attığımda bozulan saçlarımla karşı karşıya gelmiştim ve kendime hızlı bir çeki düzen vermem gerekmişti. Yüce İsa aşkına, bu upuzun bir üç gün olacağa benziyordu. Sıkıntıyla inledim ve başımı ellerimin arasına aldım. Düşünmeliydim. Üç gün içinde tamamlamak istiyorsam şimdiden yazmaya başlasam iyi olacaktı.

Kendinizi Keşfedin!

Büyük puntolarla attığım başlığın altına indim ve parmaklarımı klavyenin üzerinde gezdirdim. Bayan Loreen benim ilham kaynağımdı, bu yüzden onu düşünerek yazmaya başladım.

Kim sıkıcı ve monoton bir ilişki ister? Elbette kimse! Bu yüzden iyi bir cinsel hayata sahip olmak için önce zaafınızı ve yöneliminizi tanımalısınız. Tabularınızı yıkın ve alışılmıştan uzaklaşın.

Yazdıkça keyfim yerine gelmeye başlamıştı. Neredeyse bir saat içinde iki buçuk sayfa yazı çıkarmıştım. Üzerinde birkaç düzenleme ve ekleme yaparak kısa zamanda bitirebilirdim. Tavsiyeler köşesine eklediğim maddelerde kısa bir göz gezdirdim.

○İç güdülerinizi dinleyin. Planlama yapmayın; anı yaşayın ve hareketlerinizi kısıtlamayın.
○Yönetmekten mi yoksa yönetilmekten mi hoşlandığınıza karar verin. Ten uyumunu sağlamak için bir tarafın daha dominant, ötekinin daha resesif olması gerekir!
○Olağanın dışına çıkın. Yeni şeyler hakkında deneyim kazanarak bilmediğiniz yönlerinizi keşfedin.
○Partnerinizle sexting yapın. Bundan hoşlanmayabilirsiniz ama bunu sevebilirsiniz de!
○Fantezilerinizi bulun. Farklı seks pozisyonları ya da objelerden yararlanmaktan utanmayın.

Dudağımı çiğnedim. Bunu yazarken kızarmam fazla ironikti ama açık sözlü olmam gerekiyordu; bu bir yetişkin dergisiydi ve kelimelerimin arasına sansür koyamazdım. Kahvemden kalan son soğuk yudumu alıp karton kupayı çöp kutusuna fırlattım. Metin belgesini kaydettim, e-posta adresime gönderdim ve ceketimi alarak yerimden kalktım. Akşam üstü olmuştu, yine de işlerimi hatrı sayılır bir şekilde erken halletmiştim. Öyle ki Ruby hazırlandığımı görünce şaşkınlıkla kaşlarını havaya kaldırdı. "Saat altı buçuk," diye hatırlattı sanki farkında değilmişim gibi.
"Evet, bugün ilham perileriyle tanıştım," derken hafifçe güldüm. Aklıma Bayan Loreen'nin üzerimdeki hakimiyeti ve sıcak dokunuşları gelince boğazımı temizledim. Bu akşam ılık bir banyo yapmam gerekecekti. "Neyse, sana iyi çalışmalar. Pazartesi görüşmek üzere," dedim hızlıca ve cevap vermesini beklemeden asansöre adım attığım gibi zemin katın tuşuna bastım. Öte yandan yüzümde oluşan tuhaf gülümsemeyi görürse beni en az iki saat sürecek bir sohbete tutabilirdi.

Eve vardığımda tıpkı planladığım gibi ılık bir duş aldım ve üzerime pembe renk tek boynuzlu at desenli -onlara inanmak için hala erkendi- bornozumu giyip salona giriş yaptım. Bilgisayarımı kucakladıktan sonra koltuğa yayıldım ve cihazın açma düğmesine bastım. E-postama gönderdiğim belgeyi açıp parmaklarımı klavyenin üzerinde serbest bıraktım ve aklıma geleni yazmaya başladım. Tam o sırada telefonumun alarmı ötmeye başladı.

💋The Mama's ⚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin