POV Malia
Olivia, Skylynn, Johnson en Gilinsky zijn net vertrokken naar het strand. "Wat gaan wij doen?" ik lig moe in mijn bed. Bella kreunt en draait zich om.
"Weet ik niet. Misschien is de rest ook al weg." antwoord ze zacht.
Ik haal mijn schouders op en haal mijn mobiel van de lader af. "Hoe was de Truth Booth eigenlijk?" geïnteresseerd kijk ik op.
"Niet zo veel aan eigenlijk. We moesten naar dat hokje in de tuin. Een cameraman liep mee en toen werd je een soort van gescand. Matthew en ik zijn gewoon vrienden maar we hadden de meeste stemmen. Maar we zijn geen match."
"Vanavond is de match-up! Ik vraag me af wie mij gaat kiezen." zeg ik enthousiast.
Er word op de deur geklopt en zonder antwoord loopt diegene naar binnen. "Hey Cameron." zegt Bella. Ik schrik en trek het deken over mijn hoofd.
Hij lacht en pakt me met deken en al op. Cameron loopt de kamer uit met mij in zijn armen. "Wat ga je doen, nee Cam laat me los!" ik stribbel tegen.
Ik hoor allemaal gepraat om me heen en uiteindelijk zijn we in de tuin aangekomen. "Malia gaat even zwemmen."
Ik voel een koude steek en het dekbed vult zich met water. Proestend kom ik boven en hijs me uit het bad.
"Malia is voor je gevallen." hoor ik Aaron lachen. Boos kijk ik hem aan.
Shawn komt naar me toe een slaat een handdoek om me heen. Zonder iets te zeggen lopen we naar de andere kant, waar een groot rond bed staat. Ik ga er op zitten, en Shawn doet hetzelfde.
"Aar.. Aaron." tril ik. "Wat is er met hem?" vraagt Shawn die een arm om me heen legt.
"Ik kende hem al voor het programma. Hij heeft mijn beste vriendin haar hart gebroken. Hij is een klootzak."
"Moeten jullie er niet over praten?" stelt hij voor.
Net voordat ik antwoord wil geven komt Cameron aanlopen. "Sorry Mal. Ik bedoelde het niet gemeen."
Ik glimlach en zeg: "i know."
-
Als ik me uiteindelijk heb gedouched en me normaal heb aangekleed ga ik beneden aan de tafel zitten die op het terras staat. Iedereen zit er al aan te eten.
''Bedankt voor het wachten.'' grap ik terwijl ik ga zitten op de laats overgebleven stoel naast Cameron. Hij glimlacht naar me en ik doe het terug. He's so sweet.
Als we gewoon aan het kletsen en aan het eten zijn gaat de harde schelle bel van de Ipad af. Hayes pakt hem op omdat hij er het dichts bij zit. Hardop leest hij voor.
''Vanavond is de match up. Zorg dat je om 10 uur 's avonds stipt op de plek achter de villa bent. Hier komen jullie te weten hoeveel matches er correct zijn. Vandaag is jullie laatste dag om te socialisen en een band te krijgen met iemand. De boys kiezen vanavond dus be prepared.''
''Ik weet al wie ik kies.'' Reageert Nash snel. Opeens beginnen alle jongens door elkaar te praten. ''We houden het geheim tot vanavond.'' zegt Cameron als Sarah hem vraagt wie hij kiest.
Na de uitgebreide lunch loop ik samen met Allison naar boven. Ik doe een bikini aan en Allison doet hetzelfde. Vandaag gaan we chillen in de tuin, zwemmen en gewoon praten met de jongens. Je moet toch iets doen om je match te vinden.
Als we weer buiten zijn aangekomen ga ik op een van de grote ronde ligbedden liggen. Ik heb geluk dat er een parasol boven hangt want het is super warm. Ik pak mijn telefoon en oordopjes en luister muziek.
Ik ben rechtop gaan zitten en kijk wat er om me heen gebeurd. Cameron en Nash zijn met Lydia en Bella aan het praten. Loren ligt met Taylor in 2 banden in het zwembad en Sarah en Allison zitten in de zon te kletsen. Matthew, Carter en Hayes doen hetzelfde maar dan helemaal achteraan. Ze hangen over de rand van het achterste zwembad en kijken uit over het prachtige landschap van Hawaii.
De enige die ik mis is Shawn. Maar na een minuut loopt hij naar buiten in zijn zwembroek. Hij heeft 2 glazen in zijn handen en loopt richting mij. Hij overhandigt mij een ijskoud glas en vraagt of hij bij me mag komen zitten.
''Abs Shawn.'' begroet ik hem met een glimlach. Hij bloost.
''Weet jij al wie je kiest?'' vraag ik hem daarna. ''Ja, soort van. Ze lijkt me aardig. Ik heb nog niet zo veel gepraat met de meiden hier dus dat ga ik zo even doen.'' grinnikt hij.
''En jij-'' Hij stopt. ''Grapje. De jongens kiezen.'' verbeterd hij zichzelf.
Ik lach en knik. ''Maar heb echt geen idee. Misschien word ik wel als laatst gekozen. Zou zomaar kunnen.''
''Ik heb wel een vermoeden wie jou gaat kiezen.''
''Omg, wie?'' vraag ik nieuwschierig. Shawn schud vastberaden zijn hoofd en slurpt aan zijn rietje. ''Flauw hoor.'' zeg ik.
JE LEEST
Crazy Reality
FanfictionVoor een MTV reality progamma worden 18 tieners in een Villa geplaatst met het doel om de liefde te vinden. De crew heeft matches gemaakt en door opdrachten uit te voeren kom je je match te weten. Velen hebben oordelen en mogen elkaar niet. Maar dat...