"Lan hayvanlar iki saattir kafamı siktiniz ne konuşuyosunuz"
"Lan göt hadi uyan"
Elimi saçlarımın arasına geçirip yataktan kalktım.
"Ela,idil azınıza sıçmaya geliyom bekleyin lan"diye bağırdım.
Kapıyı açıp bahçeye koştular idil ve elanın şapkasından tuttum ve kendime doğru çektim.
"Siz beni uyandırdınız öylemi oç lar, töbe töbe Zeynep teyze ile Müge teyzenin suçu yok pardon götler"
İkisinin de sırtına atladım ve saçlarına tükürdüm.
"Tamam bunu hak ettik"diye bağırdılar.
Üzerlerinden indim kızlar da saçlarını temizlemeye gitti.
**
"Ya kızlar acaba izmire mi gitsek"dedi ela
"La aslında iyi olur ama babam bunun için para vermez"dedi idil
"La göt babalarımız para sıçıyo"dedim.
"O zaman otostop çeke çeke gidelim izmire"dedi ela
"La seni kim alır"dedi idil ve gülmeye başladı.
"Aslında iyi olabilir"dedim
"O zaman şöyle yapalım saat 05.30 da bizim kafenin önünde buluşalım"dedi ela
"Sabah 05.30"dedim
"Evet"dedi ela
"Lan çüş ben o saatte kalkamam ki"dedim şaşırmış bir ses tonu ile
"Artık kalkacaksın kuzum"dedi ela
Eve doğru yürüdük idille. Yol boyu ben nefes almayarak konuşuyordum idil ise "lan bir sus"diye bağırıyordu.
Evin önüne geldim, idille vedalaşıp yatağım da zıplamaya başladım ve şarkı dinledim telefonumdan alarmı ayarlayıp gözlerimi kapadım.Sonradan annem ile babamla konusmadığımı farkedip yanlarına gittim. O masum maskemi takıp konuşmaya basladım biraz da bebeksi ses tonu ile bu is tamamdı. "Annecim, Babacım nasılsınız". Babam dosyalardan başını kaldırmadan göz ucu ile baktı. Annem ise sanki garip bir şey demişim gibi yüzüme baktı."Anne sen bugün ne kadar güzelsin" dedim. Köşeli koltuğun tam köşesine oturarak. Annem kızıl sonradan boyalı saçlarını yanına alarak "Yine ne oldu" dedi. Tek kaşını kaldırarak. Böyle yapınca çok komik olduğunu biliyormuydu. Babam o sırada düşüncelerimi okur gibi "Yine bir yere gidecektir" dedi. "Şey babacım,annecim biz yarın İzmire gideceğiz de biraz paracık ateşlermisiniz zaten uçakla falan gitmeyeceğiz biz orasını hal ettik de bir kredi kartı, birde 200 liracık" dedim elimi küçük anlamında göstererek. Annem o sırada lafa girdi. "Alya emrivakiyi hiç sevmediğimi biliyorsun bunu bize önceden niye söylemedin". Göz devirdim "Anne zaten bugün kararlastırdık. Lütfen lütfen"dedim. Annem tam ağzını açtı o sırada babam konuşmanın içine daldı. "Bugün kredi kartında 500 lira olur kasadanda 200 lira alabilirsin"dedi. Çığlık attım ve babama sarılıp yanağına bir öpücuk kondurdum. Annem o sırada "Bizi habersiz bırakma"dedi. "Tamam Annecim zaten beni sabah bulamazsınız ben 5'de falan gidicem dedim. Ve bavulumu hazırladım. "Darlings" adlı whatsaap grubumuza bavulumla foto attım. Kızlarda bir kaç dakika sonra attı. Her sey hazırdı sırada gözlerimi kapatıp uyumak vardı. O da bir kaç dakika sonra oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOSTOP HAYATI #wattsy2016
HumorBizim hayatımız hep otostoptu nereye gidersek gidelim otostop ama bir gün herşey bozuldu değişmeye başladı bu üçlü yoksa aşık mi oluyorlardı