4

183 25 2
                                    

03.10.2016

Dragă crush ,

Acum sunt sigură . Tu şi Sonia sunteţi oficial un cuplu . Am văzut în postarea ei de pe Facebook .
A postat un status în care se simţea iubită alături de tine .

"Atunci când cel pe care îl iubeşti te iubeşte cu adevărat , simţi că uiţi de toate neajunsurile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Atunci când cel pe care îl iubeşti te iubeşte cu adevărat , simţi că uiţi de toate neajunsurile . Te iubesc pentru că mă faci o persoană mai bună şi te iubesc pentru că mă iubeşti ." - simţindu-se iubită alături de I .

Florile pe care i le-ai adus sunt superbe . Ştiai că trandafirii roşii sunt preferaţii mei ? Probabil că nu...

Nici nu mă aşteptam să şti . Tu nici măcar nu îţi dai seama că exist , dar să mai şti ceea ce îmi place .

O lacrimă cristalină se prelinge uşor pe obrazul meu alb . Pe lângă ea mai apar câteva . Tot aşa până când simt că nu mai am aer , lacrimile preluând controlul .

Cu cât mă răneşti mai mult , cu atât eu te iubesc mai mult . Probabil că sunt o proastă din cauza că o fac , dar nu am de ales . Inima mi-o cere .

                   Cu drag , fata care nu e iubita ta .

____________________________________

Hey ! Voiam să vă mulţumesc pentru susţinere . Mă bucur enorm de mult că vă place povestea cu Crush , având în vedere că se inspiră din viaţa reală .

Am pus iniţiala "I" în paragraful de mai sus pentru a nu vă da seama numele băiatului pe care îl plac . Sau ca el să nu-şi dea seama că despre el este povestea .

Vă pup ! 💋
Bye !

CrushUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum