10

157 19 7
                                    

9.10.2016

Dragă crush ,

Astăzi am fost ameninţată de una dintre admiratoarele tale . Cum s-a întâmplat asta ? Păi stăteam pe WhatsApp şi am primit un mesaj de la o tipă .

Conversaţie :

Tipa : " Lasă-l în pace pe iubitul meu ! Ce treabă ai cu el ?"

Eu : " Ce ? Cine eşti ? Despre ce vorbeşti ?"

Tipa : "Şti foarte bine despre ce vorbesc , Alessia !"

Eu : "Cine naiba eşti ? De unde îmi şti numele ?"

Tipa : "Lasă-l în pace pe Justin , atât îţi spun . Dacă aflu că ai stat şi la 3 centimetrii mai aproape de el mă jur că te distrug ."

Eu : "Dar...nu am făcut nimic ."

Tipa : "Acum mă faci şi chioară ?! Tu nu crezi că am văzut cum te uiţi la el ? Pff..."

Eu : "Dacă asta e o glumă atunci e una foarte proastă . Sau eşti Sonia ?"

Tipa : "Cine ? Nu sunt nicio Sonia !"

Eu : "Chiar nu mai înţeleg ."

Tipa : "Dacă şti ce e mai bine pentru tine stai departe de Justin !"

Sfârşitul conversaţiei .

Simcer , habar n-am care e treaba cu fata asta . Dacă nu e Sonia atunci cine poate fi ?

Am decis că ar fi mai bine să te întrb pe tine . Luni la şcoală te-am prins înainte să intri în clasa ta . Când te-am strigat te-ai întors zâmbind . Ah...zâmbetul ăla .

" - Salut , Ale !"

M-ai salutat punându-mi o poreclă simpatică . Ce drăguţ sună când e rostită de tine . Nu am realizat că încă eram în starea de visare , dar la un moment dat mi-am scuturat capul revenindu-mi .

" - Hey , Justin . Ahm...vreau să te întreb ceva şi ahm...poate poţi să îmi răspunzi la o mică întrebare . Bine , asta numai dacă vrei şi..."

" - Alessia , Alessia ! E ok . Spune-mi ."

Iar am făcut asta . M-am bâlbâit ca o fraieră...
Ca de obicei te-am făcut să râzi şi desigur că eu m-am înroşit .

" - Păi şti , aseară am primit nişte mesaje cam bizare de la o fată . Ea îmi zicea că mai bine te-aş lăsa în pace ."

" - Serios ? Ce fată ?"

" - Asta e problema . Nu a vrut să îmi zică cine e . M-am gândit că tu ai şti cine poate fi ."

Am intrat pe WhatApp şi am apăsat pe prima conversaţie care era cu fata misterioasă . Tu ai citit mesajele rapid apoi te-ai încruntat .

" - Adriana !"

Ai spus puţin cam prea tare . După expresia ta facială mi-am dat seama că fata asta nu prea îţi aduce amintiri prea plăcute .

" - Cine ? E cumva...iubita ta ?"

Am întrebat cu greu fiind speriată de răspunsul pe care mi l-ai fi dat .

" - E fosta mea prietenă . Înainte de Sonia am mai avut o relaţie de scurtă durată cu Adriana ."

" - Se pare că ea încă mai are sentimente pentru tine ."

" - Îmi pare rău dacă ţi-a făcut probleme . Am să rezolv personal chestia asta ."

Ai zis apoi te-ai întors şi ai plecat grăbit . Sper că vei reuşi să faci asta . Dar nu pot să cred că am scăpat de Sonia şi acum a apărut această Adriana...

                  Cu drag , fata care nu e iubita ta

CrushUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum