Mam ciocnit de cineva si ridicind capul observ un baiat inalt si brunet cu ochii albastri(era atit de frumos) si spun,,Scuzãma,sunt atit de neatenta,mam pirdut printre ginduri"(el),,Nui nimic,trebuie sa fiu mai atent" (eu) ,,Nu stii unde pot gasi vreum market?" (El) ,,Drept inainte ,dupa care la dreapta la casa pe mare scrie{Mexic City} si inainte la intersectia urmatoare.Presupun ca nai inteles nimic!",,Ba nu am inteles.....nu nam inteles nimik" el ,,Daca vrei te pot ?" Eu ,,Da te rog"
,Si am mers tacuti vreo jumate de ora si am decis sal intreb,,Cum te cheama" ,,James,dar pe tine?" Pe mine Mariana.Siam mers pina la acea rascruce stupida si la acel magazin si eu ii multumes pentru ca mai condus ,,Nai pentru ce,hmm...pot sa te astept,ca sa mai stam daca vrei?" ,,De ce nu,sigur!" Am intrat in magazin si am cumparat cemi trebuia apoi am iesit si ma indreptat spre scaunul unde ma astemta James si brus o blonda inalta se apropie de el si incep a discuta dupa care se mai apropie inca doi tipi inalti si muschiosi.James a strigat ,,Nu" si tipii sau apropiat de el si au inceput sal ia la pumni si picioare.Speriata am inceput sa pling si am fugit spre ei si am tipat ,,Lasatil in pace neghibilor" insa nu mau luat in seama dar blonda a spus :,,Oau ,ai iubita noua" .Eu personal mam socat si am apucato de par dar ia mia lucsat mina si ma lovit cu nustiu ce de am cazut jos si zarile sau inegrit.Mam trezit in bratele lui James care era cu nasul plin de singe si dupa ce miam venit in fire miam scos esarfa si iam sters fata de singe.Dupa care am mai stat si neam jucat de prinsea si fugeam si saream in gramezi de frunze.Seara neam luat ramas bun si am decis sa ne revedem in doua zile la rascrucea la care neam ciocnit.Am plecat acasa si am organizat o petrecere cu prietenele mele Alexa si Anastasia(nastea).Am mincat floricele si apoi din camera mea neam coborit in sufragerie sa privim un film pe acea canapea mare,am facut limonade cu ghiata si neam machiat si coafat pina in zori.La ora cinci de dimineata am adormit,dar un zgomot puternic nea trezit.Era aiuritu de fratemiu Max(Mex) cu amicii lui venind de la discoteca.Am dormit inca o ora dupa care neam trezit si am facut la fete micul dejun ceai cu lamiie si eclere proaspete,imi placea tare sa gatesc asa ca am luat micul dejun cu fetele si cu Mex si amicii lui,dupa care am iesit in park cu fetele la fuga.Neam pozat neam hirjonit si la amiaza am plecat acasa sami pun lucrurile pe mine(luni)eram intro scoala noua si imi era cam frica.Dar era si un plus am nimerit in clasa ce Alexa si Nastea si asta ma inviora.Am fost la acea scoala sami iau cartile,acasa mi leam invelit si pus in ghiozdan,dupa care am facut un dus si mam uitat la un film cu Mex.Desigur ca fara parinti ei mereu cu treburile lor si mai mereu in deplasari asa ca mai mult eram singuri...
vedeti ce a fost mai departe in urmatorul capitol.
scuze pentru exprimatile gresite si greseli doar ca e prima mea carte si am emotii.<3