Oare ma place?

24 2 2
                                    

Miam luat ramas bun de la James si am plecat la fizica.A sunat la lectie si am intrat in clasa,Adam se uita lung la mine asa ca mam asezat dupa el eram in urma lui si el ma intreaba:

Adam:,,Deci,sunteti impreuna?"

Eu:,,Nu"

Adam:,,Serios...(yes)" sosoti adam.

Eu:,,ce?"

Adam:,,Nu nimic"

Eu:,,Bine, cred"

Si am stat singura cu capul pe banca si am adormit.Ma trezesc simtindcum ceva ma minghie.Apoi cum ceva curge pe par si pe fata,am deschis ochii fiindca aud cum toti din jurul meau rid.Am sarit de pe scaun si fuga la oglinda din aceasta clasa si vad ca am pe fata si pe par ceva verde era un fel de gelatina iar pe ghiozdan un fel de cerneala ceee...Blondina statea cu un borcan de gelatina si unul de cerneala,si ma filmat ce? A pus videoul pe net.Iar in clasa intra James si nevazinduma pleaca la ea si se incep a saruta si ii spune

,,Buna treaba cu acel filmulet"

Am plecat la masa unde statea blondina si miam luat lucrurile si am fugit in cea mai mare graba la baie unde mam spalat si miam spalat si parul si lam uscat la feonul meu pe care il port mereu in cazuri precum acesta.Am plecat la ora de sport.Intrind in vestiar aud cum fetele sosotesc depre mine.Am ocupat un scaun si miam tras pe mine tricoul de sport si o pereche de pantaloni sportivi si mam incaltat in adidasii mei si am iesit din vestiar si am iesit afara fiindca era cald si bine.Toti din clasa chiar si Alexa se uitau lung la mine.Nastea sa apropiat si ma linistit fiindca nu am mai suportat si am inceput sa pling.Trebuia sa dam o normativa la alergarea la viteza dar eu nu am putut si am anuntat profu ca nu pot sa fug dar el tontu ma fortat si la jumate de cerc in jurul scolii nu mai puteam si am lesinat.Mam trezit in bratele lui Adam care statea incruntat si se uita la mine lung.

Eu:,,Ce e?"

Adam:,,Nimic ,bine ca teai trezit"

Eu:,,Îl urasc,Îl urasc...si am inceput sa pling"

Adam:,,Pe cine?!pe acel tip?"

Eu:,,da..spunind printre lacrimi"Adam ma imbratisat si ma minghiat.

Apoi neam dus la urmatoare lectie.Pe coridor lam vazut pe James.Ma apropii de el si il trag de o parte si ii spun

Eu:,,De ce ai facuto?tie frica de ea?esti un......monstru"

James:,,Dar ce am facut?"

Eu:,,ce ai facut"

James:,,aaaa...iartama....dar nu am vrut..."

Eu:,,Nu ai vrut!...esti un..un..un...monstru"

Si am plecat plingind atit de tare nevazind ma lovesc de cineva.Era un tip cu muschi si par negru si ochii cafenii.

,,Scuzama"

,,Nui nimic.Dar de ce plingi?"

,,Nui nimic important doar un pic facuta de rusine de catre o blonda...in rest mam cam saturat de viata.."

,,Hei nu te teme esti o fata super si nu lua pe nimini in seama,cum te numesti?"

,,m...m...Mariana,tu?"

,,Adrian...da nu plinge nu merita..stai o stiu pe acea blonda e o curva fara creieri o cheama ELA...e o toanta...hai lasa ....ne vedem.pa

Pa

Si am plecat acasa fiindca orele se finisasera....Acasa miam lasat hainele de pe mine si am facut un dus.Mam chimbat in ceva lejer si am primit un mesaj de la Adam cum ca vrea sa ne facem temele impreuna si sincera sa fiu cred ca il plac.Lam invitat la mine si a acceptat.era ora 14:00 si peste trei ore a venit la mine.Plec sai deschid usa si vad cum cineva cu masca se apropie de el si doreste sal loveasca dar el privinduma in ochi a inteles ca in spatele lui este cineva si repede sa intors si la pus la pamint pe acel tip si ii scoase masca si ghici cine era(era Liam)ce eram confuza si totusi am intrat toti trei in casa si am baut niste cafea cu cornulete si Liam nea explecat tot cum ca blondina era sora sa si...ce Ela era sora sa OMG. Spunea ca ea fiind mai mare la obligat sa se razbune pe mine facind rau persoanelor dragi pe care le iubesc si le plac.

O sa se termine oare?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum