Deci la ce am ramas?A da ...deci prietenul meu Liam era fratele curvei alea si a fost obligat sami faca rau...O M G.Am vorbit si am decis sa renunte la toate acele nebunii pe care le facea si neam luat ramas bun si el a plecat dar eu am ramas acasa cu Adam si neam facut temele apoi am privit un film.Era aproape 12:00 si aud o bataie in usa.Plec sa deschid usa si era Mex beat de dupa o seara in club si era cu o fata la fel de beata ca el si cind la vazut pe Adam a inceput sa tipe.
,,Cine e acel baiat"
,,Un prieten,dute si te culca"
,,Nu....o sal...lovesc ...ce cauta el aici.....sss.ssspune"
Si la lovit cu pumnul apoi am sarit in fata lui si lam trimis impreuna cu aia in camera unde sau.....
Apoi iam sters nasul de singe a lui Adam si am plecat in camera mea.Iam zis sa ramina acolo cit eu plec sa fac dus.El ma asteptat si dupa ce am facut un dus rece miam luat pijamaua si mian facut un coc dezordonat dupa care am plecat in camera unde era Adam fara tricou....si vai ce abdomen are...ma topeam..
Hei de ce teai dezbracat?
Pai..mie cam somn si vreau acasa da intii vreau sa fac un dus.Pot?
Sigur,dar daca vrei poti sa ramii la mine.
,,Credeam ca nu ma mai intrebi.Sigur ca vreau. "
Si ma ia in brate si saruta pe frunte.
Dupa ce a facut dus a venit la mine si avea parul ciufulit si era somnoros.Vai ce dragut era.Mam culcat in pat si el cu mine.Si brusc spune
,,Trebuie sati marturisesc ceva.."
,,Ce e?"
,,Pai eu te plac,dar nu ca o prietena da chiar te iubesc si vreau sa fiu alaturi de tine mereu...si.."
,,Hei shhh...Si eu te iubesc.."
Sa apropiat de mine si ma imbratisat iar eu mam cuibarit in bratele sale.Eram lipita de abdomenul sau si ii simteam respiratia.Ma sarutat pe frunte si am adormit in bratele sale.
Pe la vreo 04:00 dimineata mam sculat si fara sal trezesc am plecat la balconul din camara mea.Era frig si..priveam cerul instelat apoi simt cum ceva ma imbratiseaza era Adam ....si spune
-Ce faci,aici e frig vei raci...zise Adam.
Ma imbratisat si am privit stele vreo 15 min dupa care neam culcat la loc.Dimineata am plecat in bucatarie si am facut doua cani de cafea cu cornule si mam intors la Adam care dormea bustean lam trezit si am luat micul dejun dupa care mam imbracat intro rochita alba cu o geaca de piele si parul lam lasat desprins pe spate.Am decis sami dau genele cu rimel si atit dupa care mam incaltat in niste conversi negri.
Din perspectiva lui Adam:
Era atit de draguta....Eu mam imbracat intrun maiou negru si niste blugi gri,iar apoi mam incaltat in niste adidasi dupa care am plecat la scoala de mina ca niste copilasi nu ca ma fi maturi dar ati inteles.....
Din perspectiva Marianei:
Am ajuns la scoala unde toti se uitau la noi si se soseteau.Se auzise un tipat"Criminalor" apoi sa toti mai multe fete sau apropiat de mine chiar si Alexa care mia tras o palma spunind:
-Nu team crezut in stare de asa ceva dar tu...tu esti mai rea ca Ela....
(eu)-stai dar ce am facut ce ai facut ma luat de mine si ma dus linga cabinetul medicului unde jos era Liam.Era plin de singe si abia respira.Stiam ca lui Alexa ii place de el dar nam inteles nimic asa ca am intrebato ce sa inrimplat si ea mia spus.
-Tu impreuna cu scumpul tau iubit lati batut ....de ce?....ce rau tia facut?
-Da nam facut nimik ...nici eu si nici Adam...
Vorbind asa vad ca vine James..WTF?...si o imbratiseaza pe Alexa ce?
Eu:-Deci ai alta iubita
James:- Ai inebunit?Ea e sora mea
Eu:-Ce?Dar ce cum si cind
Adam:-Hei ce se intimpla ...ce e cu Liam.Hei bro ce ai patit
Liam:-Pai James cu amicii lui......
James:Ba nu ti sau ametit creerii in bataie..
Adam:In bataia ta...
James:Ce?
Si a sarit peste Adam si sau inceput a bate ca doi aiuriti.Am intors capul si in urma mea era acea Ela care a spus
-Scumpi lasal in pace
Eu-Ce aiurito si am sarit in spatele ei deoarece nu mam mai putut abtine asa ca luato de floacele alea blonde si ia ma dat jos din spatele ei si ma pus la perete stringinduma de git..nu mai puteam respira asa ca de frica am lesinat...da stiu sunt fricoasa dar asa sut eu...si..
Capitolul urmator va fi unul interesant promit
_____________________________________________________
Si promit ceva nou.Sorry ca postez rar dar nu prea reusesc cu scoala.Dar promit urmatorul capitol va deputa degraba.Lasati comentarii si voturi va rog ....e prima carte si am nevoie de suport si credetima ca este greu sa scrii nestiind daca are cineva nevoie de aceasta carte...
P.s. Va iubesc<3 ~_~