Dupa aceasta controversa Chad se duce la cantina si isi ia din nou o tava de mancare de data aceasta Jack nu ii mai face nimic deoarece acesta si-a dat seama ca este in pericol tot enervandu-l pe Chad. Chad a inceput sa mediteze asupra puterilor sale incercand sa se transforme fara a fi neaparat nervos. Avand noroc ca acesta este singur in celula avand linistea necesara pentru a se concentra asupra sa. Dupa un timp Chad a inceput cat de cat sa se controleze putea sa isi invoce partea demonica fara a fi nervos dar odata invocata aceasta parte nu putea fi controlata Chad apelaza la Jassine ca sa il calmeze atunci cand acesta este in forma demonica ca sa nu faca rau nimanui. Spiritul malefic afland de controversa lui Chad cu Jack a zis sa se amestece pentru a il elimina pentru o perioada de timp stiind ca acesta este singurul care il poate impiedica sa isi puna planul in aplicare asa ca pe timpul nopti aceasta se duce la Jack in camera intrand in subconstientul acestuia , il face sa aiba o ura neclintita pentru Chad din acea seara, de fie care data cand cand acesta se intalnea cu Chad il brusca dar, Chad era constient ca daca intra in conflict cu acesta nu mai poate iesi din inchisoare destjul de devreme.
Jassmine il incuraja tot timpul sa se transforme in partea demonica si aceasta ii dadea mici cerinte pentru a invata sa isi contrileze aceasta parte dar Chad nu reusea tot timpul sa faca ceea ce ii recomanda Jassmine atunci acesta se enerva si daca ea nu il calma ca sa il transforme in forma sa umana acesta era in stare sa ucida tot penitenciarul. Intre cei doi a inceput sa se formeze o legatura care era mai mult decat o prietenie. Seara se strecurau din celule pentru a petrece timp impreuna. Chad a inceput sa se indragosteasca de aceasta chiar dca Annabel il vizita saptamanal acesta o iubea si pe Annabel dar si pe Jassmine.
Jack continua sa il urasca pe Chad chiar daca acesta nu il baga in seama tot timpul acesta incerca sa gasesca motiv de conflict. Intr-una din zile acesta chiar a vrut sa il injugie pe Chad cu un ciob de sticla luat din fereastra camerei sale. De data acesta Chad nu a mai suportat si s-a luat la bataie cu acesta deorece acesta credea ca este destul de in stare sa isi controleze partea demonica dar din nefericire acesta nu a reusit si a ajuns pe punctul de a se transforma si de data asta Jassmine nu era prin preajma sa il opreasca din transformare. Acesta l-a arucat pe Jack intr-o parte si a alergat in camera sa , dar jack nu s-a multumit cu atat acesta s-a dus dupa Chad , cand Jack a ajuns in camera lui Chad acesta era deja transformat , Chad s-a repezit spre Jack azvarlindu-l la podea acesta urland de durere , Jassmine auzind strigatul de disperare si-a dat seama ca Chad este transformat in demon si dac acesta nu va interveni acesta il va ucide pe Jack , alergand spre celula lui Chad il gaseste pe acesta cu Jack deasupra capului , pregatindu-se sa il infiga in una dintre barele celulei pe care acesta o smulsese pentru a il ucide pe Jack , in ochii lui Jack se vedea teama si durera pe care o simte de la lovitrurile pe care le primise de la Chad.Jassmine se pune in fata lui Chad si il implora sa nu il ucida pe Jack , acesta o arcunca pe JAssmine cu piciorul intr-o parte dar cand sa il infiga pe Jack apare...........
Un capitol mai lung de data aceasta sper sa va placa daca va place nu uitati sa apasati butonul de vot
PS: In poza este Jassmine