A doua zi Jassmine se duse la Chad sa isi ceara scuze pentru cele spuse cu o seara inainte. Cu totate ca ea nu isi dorea asta, tot ce ea isi dorea era sa il faca pe Chad sa sufere asa cum a suferit si ea atunci cand a aflat de Annabel. Aceasta ii spune lui Chad ca va contiunua sa il ajute sa isi controleze puterile si ca ea nu ii poarta pica pentru cele intamplate.
In fiecare seara dupa ce se dadea stingerea Chad se ducea in celula lui Jassmine, iar dupa pleacarea lui Chad venea intoteauna asa zisul prieten a lui Jassmine.
Intr-o zi la Chad in vizizta vine Arthur, el fiind baiat avea voie sa intre si sa stea in celula lui Chad.
Ce faci frate? Am auzit ca ai avut probleme spune Arthur.
Da asa a fost inca nu am resusit sa iau controlul asupra putrilor mele dar sper ca in timp sa reusesc.
Ai avut noroc cu Annabel ca daca nu , tu nu mai ieseai de aici la timp .
Baxter unde este? intreaba Chad nevazandul alaturi de Arthur, nu vrea sa ma vada?
Chad de asta am venit mai mult sa iti spun Baxter nu mai este a murit.
Ce!? A murit cum?
Eu am inventat un detector care ne duce la Spirtul pe care l-am eliberat, a aflat ca el vrea sa isi creeze o armata pentru a distruge lumea, asa ca noi ne-am hotarat sa il impiedicam sa faca acest lucru. L-am gasit intr-un cimtir adunand tot felul de demoni am incercat sa ne luptam cu el dar....!
A fost prea puternic si la ucis pe Baxter spune Chad cu lacrimi in ochi.
Chad auzind aceasta poveste a inceput sa se infurie ochii incep sa se roseasca , inainte de a se transforma ii spune lui Arthur sa caute o fata pe nume Jassmine si sa o roge sa vina repede pentru a il calam.
Dupa ce a rosti aceste cuvinte era deja transformat complet.
Arthur nu a mai stat pe ganduri s-a dus in curtea penintenciarului si a intrebat pana a gasit pe asa zisa Jassmine. acesta o roaga sa vina deoarece Chad este transformat si trebuie oprit inainte de a face vreo prostie.
Jassmine cu toate ca toata constinta o oprea sa faca asta fuge spre celula lui Chad si il vede pe acesta transformat complet rasturnand tot ce ii era in cale intra fara frica in celul dupa 5 secunde iese pe hol unde Arthur astepta , la inceput nu prea fusese atenta la cum arata Arthur dar de data asta il vede si se indragosteste pe loc el al fel fiind pe fuga deoarece Chad era in percol nu a fost atent la frumusetea lui Jassmine.
Buna spune acesta tot rosu in obraji.
Buna spune si ea care era ror la fel ca el.
Ma numesc Arthur tu esti Jassmine Chad mi-a povestit multe despre tine dar nu m-am gandit niciodata ca poti fi asa de frumoasa, vreau sa iti multumesc ca il ajuti pe Chad cu mica lui problema.
Sunt incantat si tu esti de asemenea foarte frumos si sa stii ca nu e o mica problema aceasta cu Chad.
Stiu mi-am dat seama si il cunosc destul de bine pe Chad si stiu ca poate deveni o pacoste.
Nu e adevarta riposteaza Chad iesind din celula.
Pe hol apare gardianul care a venit deoarece a expirat timpul vizitei.
Arthur isi ia ramas bun de la Chad ii saruta mana Jassminei care roseste toata si dupa pelaca cu gardianul spre iesire.
Dupa plecarea lui Arthur Chad ii multumeste Jassminei pentru ca l-a ajutat din nou.
Seara dupa ce s-a dat stingerea dupa vizita lui Chad vine Spiritul si o intreaba cand este momentul de a prelua controlul asupra lui Chad.
Niciodata spune aceasta deoare ce ea se indragostise de Arthur si fiind constienta ca daca ii face vreun rau lui Chad Arthur nu o va iubi niciodata.
Spiritul incepea sa se enerveze.
Cum adica niciodata, dupa ce ca te-a ranit tu nu vrei sa ii faci nimic.
Razbunarea nu este o solutie spune ea calma.
Spiritul se enervase se napusteste asupra ei si o stranguleaza, ea cu ajutorul puterilor telepatice il cheama pe Chad in celula sa .
Chad simtind ca jassmine este in pericol ia forma demonica si pleaca la ea in celula , ajuns acolo il vede pe Spiritul malefic il recunoaste, atunci se nfurie si mai tare, se napusteste asupra lui il tranteste la podea si se isca o lupta pe viata si pe moarte Chad era constent ca nu ii poate face nimic deoarece nu il poate ucide pentru ca este o entitate il lasa sa plece. Jassmine il calmeaza pe Chad il aduce la forma sa umana, si il intraba:
Cine era acea entitate si de ce te-ai infuriat asa de tare cand ai vazuto.
Un capitol nou sper sa va placa