Jassmine se pune in fata lui Chad si il implora sa nu il ucida pe Jack , acesta o arcunca pe JAssmine cu piciorul intr-o parte dar cand sa il infiga pe Jack apare Annabel in forma sa angelica. Chad cand a vazuto pe loc s-a calmat si l-a lasat pe Jack jos care ingrozit de frica mai mult mort decat viu o ia la fuga spre celula sa.
Cum de ai aparut aici intreaba Chad foarte confuz dar de asemena fericit.
Inte noi s-a format o legatura pe care si tu o simti atunci cand mie mi-se intampla ceva , eu am simtit ca tu esti foarte furios si am stiut ca nu poate fi ceva de bine asa ca am renutat la corpul meu pentru a ma teleporta aici la tine si sa te impiedic sa faci vreo tampenie.
Tu ai tot timpul grija de mine te iubesc enorm, spuse Chad.
Si eu te iubesc dar trebuie sa plec deoarece corpul meu este prada pentru orice suflet ratacitor o sa vin maine in vizita spuse Annabel.
Jassmine cand auzise din gura lui Chad ca o iubeste pe Annabel toata lumea ei se prebusi dintr-o data simtea ca nu mai are nici un rost pe lumea aceasta asa ca pleca plangand in camera ei fara ca Chad sa obeserve, acesta fiind prea ocupat cu Annabel.
Dupa ce Annabel pleca Chad isi aminteste ca a lovit-o pe Jassmine asa ca a plecat sa o caute cum nu avea voie sa treaca in partea femeilor acesta o cauta in curtea comuna in locul unde de fiecare data acestia se intalneau, nu era nici acolo.
A venit si ora pranzului dar Jassmine nu a venit dupa pranz Chad s-a dus din nou la locul unde se inatalneau de obicei nici de aceasta data aceasta nu era acolo. Chad s-a dus si-a facut un dus lung pentru a se calma dar nu isi putea lua gandul de la Jassmine , se temea ca acesta o ranise prea grav si acum aceasta era la spital. Chad s-a dus in celula sa, s-a intins in pat si nu se putea gandi la altceva decat la Jassmine. A venit si ora cinei din nou Jassmine nu a venit la masa Chad era din ce in ce mai ingrijorat. Dupa ce s-a dat stingerea Chad a asteptat ca paznici sa plece de pe hol , a luat forma sa demonica si s-a dus la Jassmine in celula. Aceasta era intinsa in pat plangand era foarte ranit dupa ceea ce s-a intamplat. Chad cum o vazu reveni la forma sa umana.
Ce ai patit? o intreaba acesta chiar asa de rau te-am lovit de nu te-am vazut toata ziua eram foarte ingrijorat.
Nu m-ai ranit fizic cum m-ai ranit aici spune Jassmine ducand mana la inima.
Chad nu intelegea nimic.
Cum adica intreaba acesta confuz.
Eu credeam ca exiata ceva intre noi dar s-a dovedit a fi o mare pacaleala pleca si lasa-ma spune aceasta plangand.
Chad isi aminteste ca el nu i-a spus nimic de Annabel.
Din perspectiva lui Chad:
" Cum de am uitat complet sa ii spun lu Jassmine de Annabel am ranito foarte rau achiar merit sa fie suparata pe mine sper sa ma ierte ."
Din perspeciva lui Jassmine:
"Cum de am avut atata increder in el eu chiar am crezut ca este ceva intre noi dar o sa il fac sa plateasca o sa stea aici mult si bine nu o sa.mai scape din mainile mele."
Spiritul malefic fiind atent la tot ce se intamplase in acea zi si-a dat seama ca o poate folosi pe Jassmine impotriva lui Chad acesta fiind singurul car il.poate opri din a diatruge lumea asa ca se duce la Jassmine in celula si ii zice cu o voce calda de parca nu ar fi fost nimic malefic in acesta.
"Un mare nesimtit acel baiat " spune acesta.
Cine e acolo spune Jassmine speriata.
"Nu iti face griji sunt un fel de protector al tau am vazut ce ti-sa intamplat si am zis sa ma arat sa sti ca nu esti singura in aceasta situatie."
Dar de unde ai aparut spune acesta.
" Am fost tot timpul alaturi de tine doar ca tu nu ti-ai dat seama."
Da atunci de ce am ajuns in inchisoare.
" Atunci eu am fost capturat de cei care ti-au ucis familia totul a fost pregatit pentru intrarea ta in inchisoare."
Ok .
"Eu am un plan cu care te poti razbuna pe Chad."
Te ascult.
"El te asculta el crede ca orice faci tu ii faci bine dar tu in loc sa il inveti sa isi controleze puterile il faci sa nu mai aiba nici un control asupa lor astfel el atunci cand se va lua la harta cu Jack acest il va ucide si astfel el va fi condamnat pe viata."
Eu am un plan mai bun deoarece acesta de l-ai spus tu nu poate fii pus in aplicare deoarece exista Annabel care imiediat ce acest se infurei vine si il calmeza.
"A da si care este acel plan?"
Eu pot sa il fac pe Chad sa isi paraseasca corpul pentru ceva timp in acest timp eu desfac legatura dintre corp si suflet si o refac cu sufletul tau astfel Chad ramane blocat in lumea spiritelor si tu vei fi o persoana umana cu puteri demonice.
Bamm un nou capitol sper sa va placa.
Daca va place nu uitati sa apsati butonul de vot.