1.0 - Пролог.

2K 171 29
                                    

Лу влиза и сяда на кожения диван, до най-добрия си приятел в малката стая, наричана от тях всекидневна и го поглежда.

Луи Томлинсън. От Лондон. Живее там. Учи там. С две думи, харесва града. Обича футбола и математиката. По принцип, когато е в добро настроение, прави супер забавни и нескучни неща, но когато не..умира от скука, буквално.

-Умирам от скука. -момчето не отделя погледа си от играта, която играе на телефона си.

-Зееейн! -казва, с по-силен тон.

-Ооу, да, какво? -поглежда го за миг.

Зейн Малик. Най-добрият му приятел, който постоянно играе на телефона или компютъра си. Познаваше го от първи клас и от три-четири години живееха заедно, учейки в един и същ университет, в един и същи клас.

-Да правим нещо, не издържам..толкова е скучно.

-Мързи ме да дишам, не пък да правя нещо. -засмива се на това, което каза. -Вземи си направи женски профил и пиши на някое момче, да се шегуваш.

-Ууу..хубава ядея. -усмихва се подло.

-Шегувах с...Луи! -извиква Малик, когато Лу е в коридора и влиза в стаята си.

Сяда на леглото и отваря лаптопа си, влизайки в познатия на всички сайт, а именно - Туитър.

Тридесет минути по-късно, е направил профила и последва различни момчета. Късно е и очите му започват да се затварят, но бързо се отварят щом вижда първото съобщение.

Thepizzaking01: Хейй.

Под това име разбра, че е момче. Легна, дяволски усвихнат и започна разговор с царя на пицата.

brokenprincess: Здравей 😘

Засмя се на себе си синеокия.

Thepizzaking01: Оо, целувка?🤔

brokenprincess: Какво толкова, пица кинг?😂😘

Thepizzaking01: Не сме се запознали, разбита принцесо.☺

brokenprincess: 😐😐глупак

Thepizzaking01: Е, как си?

brokenprincess: много съм добре. :))) ти как си?

Thepizzaking01: Добре съм.

00:55 Seen by brokenprincess.

01:33

Thepizzaking01: Seen, a?

Thepizzaking01: Добре, знам, че съм скучен, но нека поне се запознаем.

Thepizzaking01: Принцесоо..

Thepizzaking01: Поне ми кажи името си.

Thepizzaking01: Може ли снимка?

----

Хеййй, това е новия проект, който започнах, а идеята за него ми дойде преди около час.😀
Пишете в коментарите дали изобщо да я продължавам или не.
Ще се радвам да чуя мненията ви и обещавам да качвам по-редовно, което се отнася и за 'Why?' (Другата Лари история, която пиша).
На нея ще пусна некст скоро, защото тези дни нямам кой знае колко работа, очаквайте и нова глава на 'Pacify her.' (Нарбара историята, която пишем с още едно момиче.).
Чакам мненията ви!❤

Fake. [Texting Larry]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt