1.50

907 163 39
                                    

Луи отива на мястото, на което Хари му казва да се чакат. Той вече е там. Седи на пейката, гледайки към земята. Лу се приближава към него и казва тихо.

-Хари..

Зеленоокия го поглежда и в очите му има сълзи, които са готови да потекат.

-Седни. -казва и отново поглежда надолу.

Томлинсън се подчинява и не отделя погледа си от него.

-Хари, аз..съжалявам, мога да обясн.. -прекъсва го, като вдига ръката си срещу него.

Обръща се и го поглежда.

-Обещах ти каквото и да направиш да не ти се сърдя и да не те оставям.

Лу не казва нищо и продължава да го гледа.

-Обичам те, Лу.

Синеокия не се сдържа и го прегръща силно.

-Обичам те, Хари.

-Аз.. -Хари се отдръпна и стана. -Заминавам, за повече време..много повече..

-Какво? Но..не можеш ли да останеш?

-Не мога.

-Ще ми пишеш..нали?

-Да, разбира се. Сега тръгвам..чао Лу. -Хари тръгна бързо напред.

-Хари! -извика Томлинсън, тръгвайки след него. -Чакай! -Стайлс спря и се обърна към него. -Вземи това. -извади една верижка от джоба си и му я подаде. -Това ще ти напомня за мен. -Хари я взе. -И още нещо. -сложи ръцете си на бузите му и сля устните им.

Къдрокосия отвърна, след което задълбочи. Лу отдели устните си от неговите и прошепна.

-Сега върви..

Стайлс се усмихна и изчерви, след което тръгна напред. Когато вече не се виждаше, Луи каза тихо.

-Обичам те..



----------
ИИИИИИИИИ КРАЙЙЙ!!!
Това беше края на първата книга, да ще има втора, но няма да я кача скоро.
Ще бъде качена след завършването на 'Why?'.
Когато има повече гласове и четения, по-бързо качвам глави и по-бързо ще свърши.😏
Не намеквам нищооо.😘
Както и да е, ще продължа и 'Work of art.'.💞
Благодаря ви, че следяхте и че ме радвахте с уникалните си коментари.❤
Изразете мнението си за цялата история и за края.💞
Надявам се, че няма да ви разочаровам с втората книга.💚
Ще направя книга, в която ще качвам такива благодарности и бележки, за да не пълня 'Why?' и 'Work of art.' с такива.
Супер много ви благодаряяяя.❤❤❤❤❤

Fake. [Texting Larry]Where stories live. Discover now