1.47

644 151 14
                                    

Томлинсън излезе, тичайки от болницата. Очите му са пълни със сълзи, затова той не спира да ги бърше. Хваща си такси и се прибира вкъщи, като ляга на леглото и се завива.

Стайлс сяда на стола до леглото, на което лежи баба му. Хваща ръката й и една сълза протича по бузата му. Избърсва я и се обляга на стола си, затваряйки очи.

Луи се изправя и протяга ръка към телефона си, взимайки го. Набира номера на Зейн, като сълзите още се спускат по бузите му.

-Зейн, ще дойдеш ли? -казва тихо Лу, бършейки сълзите си.

-Луи!? Плачеш ли?

-Зейн ела, моля те.

-Вкъщи си си, нали?

-Да..

-Идвам.

Томлинсън върна телефона на мястото му и легна отново, завивайки се. Зейн имаше ключ, затова не се налагаше Луи да става, за да му отвори. 20 минути по-късно, Малик влиза в стаята на синеокия и затваря вратата. Поглежда го и сяда на леглото до него.

-Луи, добре ли си? -пита Зейн и Лу се изправя, прегръщайки го. -Какво стана, Луи?! -тъмнокосия също го прегърна.

-Зейн..ти беше прав, трябваше да кажа на Хари още в началото.

-Успокой се и ми разкажи какво става. -тъмноокия хвана Томлинсън за раменете.

-Скарах се с Даниел и скъсахме, след това излязох и седнах на някаква пейка. Едно момиче ме извика и се оказа сестрата на Хари, каза че е в болницата. Първо помислих, че на него му има нещо, но след това тя каза, че на баба му й остават минути живот, а той много я обичал. Била му най-близка. И аз отидох, защото исках да съм до него в този труден момент. Но той ме изгони. Разкрещя ми се, каза че съм го наранил и излъгал. Мрази ме, Зейн. -от очите му започнаха да текат още сълзи. -Не иска да ме вижда..какво направих..

-Успокой се, прав е да ти се сърди, но ти ще му се извиниш. -Лу го погледна. -Нали не си го блокирал от твоя профил?

-Не съм.

-Пиши му от там.

Синеокия се усмихна широко и взе телефона си.

-Много ли го обичаш? -попита Малик.

-Много.



-----
Дано главата ви хареса, вече няма да има много чат, но както и да е.
Още две глави и първата книга свършва.💞
Също така публикувах отново 'Work of art.'.💙
Благодаря ви, че следите.💚

Fake. [Texting Larry]Where stories live. Discover now