ATHOUR NOTES
OK dalam bab 2 ni, Raja Adrian akan mengorak langkah untuk kepastian adakah Afina Auliya crush dekat dia. So enjoy it.
~~~~~~~~~~~~~
krik..krik..krik..
"Wei, kau perasan tak budak baru kelas sebelah " Ad menghangatkan suasana di dalam group nye. "Yang mana? Si Afina tuhh ke? Baru ape? Dah enam bulan dia sekolah kat sini.Hahh kenapa ngan dia " Qairul. Salah seorang rakan baik Ad bersuara. "Takde lahh aku perasan kan kalau dia lalu je depan kelas kita mesti dia pandang aku" Ad dengan perasaan bangga bercakap."Ahhh kau..jangan nak perasan sangat."Firash pula bersuara. "Okehh. korang tak caye kan.Tunggu ekk tengok waktu balik nanti.Dia kan pengawas mesti dia keluar awal." Dalam hati Ad i'll prove it.
~~~~~~~~~~~~~~
Waktu balik.
"Wehh jom la keluar awal sikit." Afina dengan teruja mengajak rakan-rakannya keluar bertugas awal. "Kau nak usha sape ni.." Syaf bersuara sambil melompat-lompat ingin tahu. "Alaa nanti la kat tempat bertugas aku bagitau " Dalam hati afina aduhh dia ni mesti dah perasan aku crush kat mamat sorang nih.
Dalam perjalanan turun tangga Afina memandang tepat ke arah anak mata yang bernama Raja Adrian. Afina perasan yang rakannye juga melihat agenda tadi.
"Aduhh kantoi.." Afina mengomel. "Ape yang kantoi? " Anum dan Syaf pelik. "Aku tadi pandang si Ad tuhh. Then, kawan dia nampak aku pandang dia." Suara Afina agak gementar. "haha aku dah agak dah mesti mamat tuhh punya jadi pujaan hati kau " Syaf bersorak gembira. "Aikk mana kau tahu? " Afina malu. "Ala dia tuhh memang manyak crush " Anum bersuara agar Afina tidak lagi menaruh hati kat mamat tuhh. "hurmm " Afina mengeluh.
~~~~~~~~~~~~~~
"Muahahahaa. Like i said kan betul aku cakap." Ad bangga. "Aku pun dah tak kisah ngan kau sbb kau tu kan HOT mcm aku " Firash bersuara. "HOT? Macam kau? jgn nk perasan lahh " Ad membalas.
~~~~~~~~~~~~~
ATHOUR NOTES.
How it is?? ni baru permulaan. nak masuk ke alam uni agak lmbt sikit. dont worry. I akan pendekkan jalan cerita. maklumlahh firsr time tulis kat wattpad nihh.
YOU ARE READING
Adakah kau orang yang sama?
Novela JuvenilSINOPSIS Afina Auliya. Yes itu nama aku. Waktu aku berada di tingkatan 2 aku ada minat kat seorang mamat nih. Nama dia Raja Adrian. Orang panggil AD. Dia mmg ramai orang crush kat dia. ************ Aku pon crush kat dia. Setelah beberapa tahun aku m...