Cand m-am intors am vazut ca Alex statea in fata usii.
Eu: Ce faci aici?

Alex: PAi...vroiam sa te vad.

Eu: Ok, m-ai vazut, acum te rog sa pleci.

Alex: Bine...Dar...Vroiam sa iti dau asta...

Eu: Ce este asta?

Alex: Invitatia la nunta mea.

Eu: Mm...da....sigur.

Alex: Te-am cautat, 7 ani te-am cautat dar nu te-am gasit...

Eu: Nu am vrut sa ma gasesti..

Alex: De ce?

Eu: Pentru ca am fugit.

Alex: Tocmai asta nu inteleg, de ce ai fugit??

Eu: Mia fost teama...

Alex: De cine?

Eu: De mine! Mi-a fost teama sa nu te pierd si pe tine.

Alex: Tot m-ai pierdut...uite! Iti las asta aici...daca te razgandesti si vrei sa vi..Molly ar fi incantata...

Eu: Nu promit nimic.

***

Alex pov.

Nu imi vine sa cred ca ma casatoresc. Da, am o fetita superba si da, am o sotie si mai superba. Suntem fericiti impreuna, pentru  multi suntem familia perfecta. Dar... a reaparut. Nu credeam ca o sa o mai revad vreo data...pur si simplu mi-a dat dinnou viata peste cap. Acum nu asta conteaza...ceea ce conteaza este cu urmeaza sa ma casatoresc. Ma imbrac si cobor jos, in curte. Gradina este aranjata, sunt zeci de scaune pe o parte si pe cealalta. Familia si cei dragi s-au adunat ca sa imi fie alaturi in aceasta zi speciala. In fata mea este altarul. In fata altarului se afla Anne. Este superba. Ma bucur ca am asa o femeie langa mine dar...prima mea dragoste tot Laila ramane. Stiu ca nu e bine ce fac. Stiu ca nu ar trebui sa ma gandesc la Laila, stiu ca nu e corect fata de Anne dar...inima cere ce vrea si face ce spune creierul. Inaintez, merg zambind spre superba mea sotie, ajungand langa ea, preotul isi face treaba. 

Preotul: De buna voie si nesilit de nimeni o luati in casatorie pe Anne Jhonson?

Alex: DA

Preotul: De buna voie si nesilita de nimeni il luati in casatorie pe Alex Jhonson?

Anne: DA

Preotul: Puteti saruta mireasa!

Zis si facut, am luat-o pe Anne in brate si am sarutat-o. Acum, ma simt cu adevarat implinit. Ne intoarcem spre multimea de oameni ce ne aplauda si raman uimit. Laila era imbracata intr-o rochie alba. Nu pot sa cred...

*** 

Laila pov 
M-am asezat pe scaun. M-am uitat la ei si i-am vazut sarutandu-se. Nu stiu de ce dar sunt fericita. Am o fericire inexplicabila in suflet. Cre ca asta inseamna sa iuibesti neconditionat, sa fi fericita pentru fericirea lui. Este a doua oara in viata cand iubesc. Si acum imi dau seama cat de norocoasa sunt. Unele persoane poate nu iubesc nici macar o data. Acum imi dau seama ca, eu sunt fericita pentru ca el este implinit. Are o fetita minunata, o sotie extraordinar de frumoasa si o familie superba. Am ales o rochie alba, dupa ani de zile in care am purtat numai negru, azi am ales o rochie alba. Azi sufletul meu s-a curatat de toata durerea. Si tot azi presimt ca o sa fiu cea mai fericita.
Molly:-

O Inima RanitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum