#9

35 3 1
                                    

Cześć... przepraszam. Nie było mnie prawie miesiąc. Wogóle nie wychodziłam na to konto. Dlaczego? Sama nie wiem... naprawdę mocno was przepraszam... jestem zła na siebie, że tak to zaniedbałam... mam jednak pewien pomysł, o którym opowiem wam później;)

" Życie to jeden wielki bałagan I to jest w nim piękne..."
             ~Zostań, jeśli kochasz

Osobiście kocham tą książkę i film, który niedawno pokazał się w telewizji, więc stwierdziłam "A co mi tam?" I dałam go do "rozdziału". Ja zgadzam się z tym cytatem. Nie bardzo rozumiem perfekcjonistów. Jestem wieczną bałaganiarą, lubiącą spontaniczność. Jednak jakbym mogła wybrać już teraz sama czy miałbym zostać taka jaką jestem obecnie czy stać się nową, schludną osobą wybrałbym mój bałagan. Ja go lubię i moje motto brzmi "Mądre osoby mają porządek, geniusze odnajdują się w bałaganie". Gorzej z moimi rodzicami, ale to już pomińmy... moim zdaniem w życiu warto przeżywać spontaniczne przygody. Nie bać się śmiać i płakać z całych sił. Pamiętajcie, że emocje nie są czymś złym. Jesteśmy ludźmi i powinniśmy o tym pamiętać...

Dziękuję, postaram się bardziej... czekam na wasze komentarze, trzymajcie się, może jeszcze dzisiaj uda mi się coś wrzucić...:)

Egzystencja CytatówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz