Z pohledu Diega
Nechápu proč jsme se m useli přestěhovat zrovna týden před koncem školi. No co každopádně dnes musím do nové školy. Když už jsem byl ve škole tak jsem šel k řediteli už byla hodina a všude bylo ticho zaklepal jsem a čekal na vyzvání. Za dveřmi se ozvali " dále" a já vstoupil " emh dobrý den já jsem Diego Navarrte" oh ano vy jste ten nový zák pojďte prosím semnou odvedu vás do třídy".
Z pohledu Sharloty
Do třídy vešel ředitel s nějakým klukem počkat ale on je celkem dost hezkým klukem, až teď když se na mě podíval jsem zjistila že na něj celou dobu ziram a trochu se začervenám a on se jen uchechtne furt se na mě kouká.
" Tak třído tohle je váš nový zák, představíš se nám prosím pokyne učitelka k tomu klukovi. " Ehm tak já se jmenuji Diego Navarrte je mi 18 let bydlím s rodiči." Dobře a byl jsi si už projít školu?" Zeptá se ho znova učitelka a on jen záporně zákroutí hlavou. " Tak dobře tak třeba Sharlot provedeš prosím tady Diega po naší škole" zeptala se mile " ehm klidně a můžeme jít teď?" Jistě samozřejmě že můžete tak běžte" řekne a vyšoupne nás za dveře a dodá že do konce školního roku sedíme spolu bože nesmím mu dát najevo že se mi líbí.Z pohledu Diega
Ta holka je celkem hezká všiml jsem si že máme dokonce i stejné tetování já ho mám na levé straně hrudi a ona také, no co to musí být jen náhoda že si nechá někdo vytetovat na stejné místo stejné tetování. " You're not Alone " řeknu nahlas aniž bych si to uvědomil. "Ehm ano nechala jsem se inspirovat od jednoho kluka který to má také na stejném místě" oh tak od tud vítr vane musela mě někde na YouTube nebo vineru nebo někde na sociálních sítích s tím tetováním. "Aha já ho mám také a myslel jsem že jsem jediný ale jak vidím tak si se nechala inspirovat odemne " počkej jak to myslíš já se nechala inspirovat od Diega Saurse… aha tak od tud vítr vane já si říkala že mi někoho připomínáš" hlavně to prosím nikde neříkej nechci aby holky dělali nějaké blbosti jako v mé minulé škole ale pak si na to všichni zvykli".
ČTEŠ
Bad Girl and Bad Boy
RomanceSharlota zlá ale i nevinná dívka která si dělá co chce jede podle vlastních pravidel a říká co si mysly. Diego přestoupil na novou školu nezajímají ho pravidla a nemá city naco by je měl jednou a dost jeho moto