Régi barát

167 16 2
                                    

A nő körbe vezetet majd végül a vendég szobát mutata meg ahol,majd aludni fogok.

-Na akkor ide ülj le,és kapcsolgasd a neked tetsző csatornára a tv-t.Mutatot a székre és kezembe adta a távirányítót.

-Oké!mondtam szomorú hangon.

-Én addig csinálok neked egy forró csokit!Mondta majd kiment a helyiségből.

Amint ki ment gyorsan letöröltem a mű könnyeket (ezért az alakításért Oscar-díjat kéne kapnom!)már a késemhez nyúltam és vettem az irányt a konyha felé.A nő épp tette volna be a mikróba a forró csokit mire én a mellkasába szúrtam a kést.Az egèsz bőre elsápadt,és csak úgy ömlött belőlle a vér,mint a Niagara vízesésből a víz.Kihúztam belőlle a késemet és a fürdőszobába mentem,hogy szépen lemossam róla a vért,majd mire vissza mentem addigra már meghalt a nő.Elmentem zuhanyozni,és utána a nőt is nagy nehezen beletettem a kádba majd rá engettem a vízet,felvettem egy átlátszó kesztyűt (hogy ne legyen ujj lenyomat) és az egyik konyhakést egy kicsit bevéreztettem a nő vérrével,majd a kád mellé letettem a földre így úgy tünt,mint ha öngyilkos lett volna.Meg kerestem a házba a nő összes vagyonát ami 80000ft volt betettem a zsebembe,és be mentem a szobába,majd elaludtam.Mikor felkeltem az volt az első dolgom,hogy szoljak az egyik régi barátnőmnek.Felhívtam a telefonszámot persze prívát számon,és pár másodperc múlva már fel is vette.

-Halló!Ki az?

-Caroline vagyok Emilie!

-Jesszus te,honnan hívsz?mondta rémülten.

-Az most lényegtelen...kiszöktem, de a lényeg az,hogy segítened kell!

-Caroline nagy bajba kerülhetünk!

-Tudom!Tudnál hozni nekem egy óránbelül szőke haj festéket,egy göncöt meg egy zöld kontatlencsét a Scarleth úton lévő tégla épületbe?

-Minek?

-Csak kell és kész légyszi siess!

-Jó egy órán belül ott vagyok és elmondassz mindent!

-Köszi!Nagyon szeretlek!Második emelet 12-es ajtó!Mondtam majd letettem.

Emilie szemszöge:
-Úristenem mibe keveredtem!Azonnal fogtam egy táskát amibe pár ruhát tettem,és a Halloween-re tartogatot zöld kontatlencsét is a táskába tettem.Gyorsan lerohantam a lépcsőn és mondtam a szüleimnek,hogy mennem kell,mert a hip-hop órát áttették szombat délre!Kiléptem az ajtón és pár utcára bementem a Rossman-ba hajfestékért. Kimentem és metróval oda is értem egy órán belül.Csöngettem és 2másodperc után Caroline ki nyitotta az ajtót.Gyorsan megfogta a csuklómat és berántot.

-Szia!Ezt vedd fel!Mondta és kezembe nyomott egy átlátszó kesztyűt.

-Tessék,itt van minden!Magyarázatot kérek!

Elmesélt mindent azt,hogy hogy jutott ki,azt hogy mi történt vele,mindent!Gyorsan felkapta azt a ruhát amit hoztam neki,betette a kontatlencsét felkente a hajára a haj festéket majd mikor kellet lemosta.

-Tökre más,hogy nézel ki!Mondtam csodálkozva

-Ez volt a cél!

-Na és most mi lesz a terved?

-Felgyújtom a házat!-mondta félelmetes mosolyal majd meg gyujtotta egy papírt és rádobta a benti szobán lévő ágyra.

Gyorsan ki futotunk az épületből és a park felé mentünk.Ott leültünk az egyik padra.

-Köszönöm!-Mondta.

-Hát van is mit!Miattad hazudnom kellet a szüleimnek,és bűntárs is lettem!

-Tudom de csak ennyit kértem!Ne szólj senkinek!

-Hülyének nézel?Biztos,hogy nem szólok senkinek!De egy valamit még mindig nem értek!Miért kellet ennyi embert megölnöd?Lily a szomszèd kislàny szüleit?Azt a nőt aki a házába vitt?Miért?

-Lily szüleit azèrt mert ha nekem nincsenek neki se legyenek szülei!A nőt meg csak szorakozásból!

-És az én szüleimet nem akarnád megölni ,,csak úgy"?-Mondtam felháborodottan.
És amúgy is arra nem gondoltál,hogy a nőnek is van családja?

Nem mondot semmit csak úgy ott hagyott.Majd el töprengtem mi lehet a célja?Mit akar ezek után csinálni?De ezt csak is ő tudhatja,vagy mèg ő sem.

Caroline szemszöge:

Elváltak útjaink!Ő nem érti a célomat!Nem ért meg engem,és nem is fog!

-

--------------------------------------------------------

ÖTLET VESZÉLY (Nincs Ötlem)

Egy gyilkos kézikönyve 18+ //Átírás alatt//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora