A nevem Caroline de a legtöbben psycho Caroline-nak szoktak szólítani!10éves koromban kerültem nevelő intèzetbe.A szüleim meghaltak egy autó balesetben,én úgy hiszem ez nem csak egy balesett volt bele őrültem a gondolataimba, majd a szomszèd kislàny szüleit megöltem,ha nekem nincsenek neki se legyenek szülei!
---------------------------------------------------------Muszáj lesz innen ki jutnom!Pár nap tervezgetés után meg van a legegyszerűbb terv a szökéshez ami be is válhat!Először is meg kell várnom,hogy 02:00 legyen Milánóba majd a konyhából lopnom kell egy kést.Míg ezeket teljesítettem szóltam az egyik barátomnak akinek voltak külsős ismerősei,és ezek az ismerősök betudtak csempészni egy 20m-s kötelet.Már mindent beszereztem csak a szökés menete maradt hátra.
Először is az ajtót kulcsra zártam, fekete öltözéket vettem, eltettem a késemet,a kötél egyik végét az ajtó kilincsre kötöttem majd a másik felét a derekamra.Az utolsó lépés már csak az volt,hogy egy nagy levegőt vegyek kinyissam az ablakot majd szép óvatosan leereszkedjek.Ami a legjobb,hogy túl könnyű dolgom van, ugyan is egy őr se vesz észre,mert már a barátomat beszervezve egy kis őrületet okoz az intézménybe így könnyedèn átmászok a kerítésen anélkül,hogy valaki is észre venne.Mikor átmásztam a riasztók bekapcsoltak de legalább nyertem időt arra hogy minnél hamarabb feltünés mentesen elhagytam a környéket ès elindultam a legközelebbi buszmegállóba.A fekete ruhámat levettem és alatta egy kislányossabb öltözék volt.Így könnyebb az emberek bízalmába férkőznöm.
A busszmegálóba az egyik áldozatomat kerestem akinél aludhatok.Nem is kellet sokat várnom, egy 25év körüli szőke nő jött a buszmegálló felé.Elkezdtem egy aféle sírást.Amint meghallotta hátra fordult előre lépet,majd legugolt hozzám.
-Szia kislány mi a neved?Hol vannak a szüleid?-mondta mosolyogva.
-A nevem Anne(nem mondhattam meg az igazi nevemet).Az anyukámat elvezztettem a bevásárló központból kimenet. Probáltam meghatottam és minél hihetőbben szipogni.
-Mi lenne ha ma este nálam aludnál èn peddig felhívnám a rendőrséget és ők megkeresnék az anyukádat?!
-bolintottam szomorú tekintettel.
Majd a nő megfogta a kezemet és elindultunk.Kb 20perc múlva megérkeztük egy panel házhoz,ott felmentünk a második emeletre majd a 12es ajtóhoz értünk ès a nő elkezdte keresni a kulcsát amit végül meg is talált.Be mentünk a házba és egy olyan kis hangulatos lakásban találtam magamat (kandalló, gyertyák,ès egymáshoz passzoló szinekkel teli szoba!)
Sziasztok!Tudom talán nem fejtem ki bővebben a dolgokat,törtènéseket, de azért mèg dolgozom rajta és azt, szeretném hogy élvezetesebbek legyenek a részek!Szeretném ha elmondanátok a véleményeteket erröl a részről és,hogy miket kéne változtatnom rajtuk!
HA ELOLVASTAD KÖSZI!