#17

4.8K 173 99
                                    

Jak się poznacie?

Baran - Będziesz kupować ciuchy, gdy jakiś mężczyzna zacznie komentować twój styl. Trenderman Cię obroni i stworzy kolekcję tylko dla Ciebie.
Byk - Byłaś w cyrku i tam był klaun. Zaczął rozdawać cukierki, ale ty swojego wyplułaś i zaczęłaś się krztusić.
Bliźnięta - Wbił Ci oknem do domu tylko po to, by zabrać Ci pracę domową z matmy.
Rak - Zgubiłaś się w lesie i on Cię znalazł.
Lew - Spotkałaś ją w lesie podczas "zabawy". Przyłączyłaś się.
Panna - Przypadkowo. Podczas Twej rozmowy z Cleverbotem wyszedł Ci z ekranu komputera, a potem nie chciał wracać.
Waga - Zgwałcił Cię w pewnej uliczce i sobie poszedł.
Skorpion - Pewnego dnia urodziłaś się jako jedna z wielu córek Offendermana. Slenderman Cię przygarnął, bo zaczynało brakować hajsu na alimenty.
Strzelec - Tego nie wie nikt.
Koziorożec - Jadłaś gofry w parku, a on się dosiadł i zjadł połowę.
Wodnik - Będziesz kupować sernik w cukierni, a on zabierze Ci go sprzed nosa. Po wielogodzinnym pościgu złapałaś go, ale sernika już nie było. Kazałaś mu odkupić ciasto.
Ryby - Będziesz w domu, gdy nagle usłyszysz krzyk. Jack zjadał nerkę któremuś z członków Twojej rodziny. Podetknie ci ją pod nos ( w sensie nerkę ), a ty spróbujesz jej i Ci posmakuje.

Hej!

Creepypasta zodiaki (͡° ͜ʖ ͡°)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz