Senden nefret ediyorum!Seni hiçbir zaman affetmiycem.Deli gibi koşup bir adım öteye gidemiyordum.Bağırarak uyandığımda mutfaktaydım.Ne
zaman buraya gelmiştim? Hala sayıklıyordum ama ne söylediğimi bile anlamıyordum.Yoksa hala uykuda mıydım? Etrafıma baktım herşey normaldi.Beni kovalayan kimse yoktu.Su içtim ve banyoya gittim.Aynaya bakmaya korkuyordum.Elimi yüzüme kapattım.Yanaklarım ıslanmış terlemiş ve korkmuştum.Yavaşça elimi indirip aynaya baktım.Tamam geçti iyisin, bu geceyide atlattın.Yüzümü yıkadım, derin bir nefes aldım ve aynaya baktım.
-Sen o değilsin tamam mı?Gün ışımak üzereydi, hırkamı alıp balkona çıktım.Derin bir nefes daha aldım, gözlerimi kapatıp kuşların sesini dinlemeye başladım.Sakinleşmiştim..Gözlerimi açtım ve oda balkonda sigara içiyordu.Ne zamandır oradaydı?Ben afallamış halde ona bakarken o sadece gülümsedi.. Bir insan bu kadar güzel gülebilir miydi? Acaba bağırdığımı duymuşmuydu? Birşey söylemeye çalıştı ama duyamadım.Anlamadığımı belirtircesine aptal bir ifadeyle baktım.İçeri gitti, elinde bir defterle geldi.Birşeyler yazdı ve defteri bana çevirdi.
-İyi misin? yazıyordu..
Başımı evet anlamında salladım.
Bir sayfa daha çevirdi
-Emin misin? yazdı.
Bu sefer iki defa başımı salladım, gülümsemeye çalıştım ama er yada geç herşeyi anlatıcaktım kaçmanın kime faydası vardı? Belki anlatınca üstümdeki bütün yükü atıcaktım.Ama bundan nasıl emin olabilirdim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delirmeye 5 Dakika Kala
ChickLitKaç gece ağlayarak uyanırsınız? Sizi bir elin düştüğünüz kuyudan çekip çıkarması için kaç kez o kuyunun dibine düşmelisiniz?