Altına bisey giy!

1K 48 12
                                    

Evetttt :) Y.b. geldi.Öncelikle 405 reads ve 50 vote için sağolun.O yüzden size kıyak çekip bu bölümü Derek'in ağzından yazdım.

Okulda bana yazamam için yardım eden İlaydaşkım sağol :)

Umarım beğenirsiniz :)

Vote Vote Vote

Yorum Yorum Yorum plisss :* öpüldünüz

-Derek    

Sirada oturmus onun gelmesini bekliyodum.Aslinda ciddi bişey yoktu. Biraz kaniyodu sadece. Ama asiyi ağlarken görmeye dayanamadim. Ve iste simdi onu bekliyordum. Lanet kavgadan sonra neden okula gelmiştim ki.

Asil o lanet kavga sonucu neden o pislik herifi gebertmeyip sag birakmistim. Iddaya girip kaybeden kendisiydi. Ne diye olay cikariyordu ki. Kazandigim arabayi-onun arabasi yani- ucurumdan yuvarladigim icin son derece mutluydum. Onun leş arabasina kalmamistim. Siginagin önünde onun bin kat daha iyileri vardi.

Bu minik sarisin nerde kalmisti. Bi yerde takılıp dusmedigini ya da biriyle laf dalasina girmedigini ummak istiyordum. Ne sacmaliyodum. O bucurun iyiliğini cidden düşünüyo olamazdim. O kardes olduğumuz icin Biraz daha temkinli davraniyodu ama aslında uvey kardesim olmadigini bi bilse. Yine ne sacmaladim. Bunu asla bilmeyecekti.

Benle olmak ona fayda getirmezdi. Yalan batakligimda onu da pesimden suruklemek istemiyodum. Aslında bana ayak bagi olan hicbiseyi istemiyodum. Ama asi farkliydi. Belki de bana karsi koyabilen tek kız olmasi, ulasilmaz olmasi onu daha farklı kılıyodur. Yine de onemi yoktu. Siginakta ondan daha etkileyicileri vardı. Daha beceriklileri ve daha az asileri. O sadece bi hicti. Olup olmamasi fark eder miydi. Kim bilir belki ederdi. Ama bunu dusunmek icin bos vaktim bile yoktu. Ailemin hayatini korumakla o kadar mesgulken onunla ugrasamazdim bi de. Bi sorumsuzun daha ağırlığını tasiyamazdim. Kendimi tatmin edecek kadar kizim vardi. Buna gerek yoktu. Ona bi kac gundur iyi davranmistim ama bu hicbiseyi ifade   tmezdi. Bi anlami yoktu. Komikti ve beni güldürebiliyordu. Sadece bu.

  Sinifa yaninadaki sari zuppeyle girince yatisan sinirlerim tekrar eski haline döndü.

"Bunun ne isi var burda?"diye tisladim. Harmony daha agzini acmadan zuppe öne atıldı

"Yolda dususecekti az kalsin. O yuzden geldim."

Umursamaz bi tavirla gözlerimi devirdim. Aslında umursamiyordum. Asi yanima oturup yarayi temizlemeye basladi. Elleri hala titriyordu. Neden bu kadar korkmustu bi anlam veremedim. Benden nefret ettigini her firsatta belirten biriydi sonuçta.

Temizleme işi gittikce canimi sıkmaya baslamisti. Daha fazla dayanamayip elini ittim ve yerimden kalkip sınıftan ciktim.

Bekledigim gibi arkamdan gelip bagirmaya basladi

"Seni gidi aptal gel buraya daha isim bitmedi. "

Bana hakaret etmesi sinirimi bozuyordu. Neden gidip haddini bildirmiyorum ki.

Topugumun ustunde donup yanina gittim. Sirtini sertce arkadaki dolaplara yasladim. Agzindan kaçan inlemeden caninin yandigi anlasiliyordu.

"Bana bak minik sarışın, bi daha benle konusurken dikkatli ol ve ses tonuna dikkat et! Anladin mi?"

Sinirle büyüyen gözleri bana nefretle bakarken yanaklari kizarmisti. Icimden lütfen ağlamasin diye gecirirken o bosta kalan eli ile bana tokat atti. O an lanet ic gudulerim onu parçalamak istedi. Tüm organlarini dağıtmak. O attigi tokadi aglata aglata odetmek. Ama yapamazdim. Kizlara vuramazdim. Ucubelermis gibi davranabilirdim ama vuramazdim. Icimde büyüyen öfke dalgasini kontrol etmeye çalışırken Zorlukla agzini açtı.

Senden Nefret EdiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin