Evet...y.b baya gecikti.Farkındayım kusura bakmayın.Read için çok sağolun.Ama voteler biraz artsa ne güzel olur. :)
Şimdi bu bölüm Feyza ve EvaSungur için <3 Umarım beğenirsiniz.
Ayrıca multide Austin var :)Bi de bu bölüm geç geldiği için bi dahakı bölüm hemen gelicek.Hatta yarın bile gelebilir.
Son olarak Romance#128 dik ama düştük.Şimdi y.b ile umarım yine artariz.
Hepiniz öpüldünüz :* Voteleri esirgemeyin.
Gozlerimi açtığımda görmeyi ilk bekledigim sey doğrusu floresanlardi ve belki biraz hastane kokusu.Ama gelin görün ki burasi misk kokuyordu.Guzeldi.Rahatlaticiydi.Ayni odam gibi.Tesadufe bakın floresan yerine sevimli beyaz bi avize tavanda sallanıyordu.Ayni benim ki gibi.Bi dakkaaaa.Yerimden hizlica dogrulup ayaklarimi yataktan asagi biraktim.
Lan bura benim odam.Eneee.Ne isim var la benim burda.Benim koseli jeton o an düştü.Lanet!!! Ruyaymis sadece.Daha doğrusu kabus.Icimden her dil saydirirken bi yandan sevindim Hangi ara o kadar Derek bagimlisi olmuştum.O ego yigini odunumsu aptal yaratiga.Isin garip kismi ruya da cok fazla saçma şey var.Birincisi benim minicooperim yok.Zaten ne diye bakicilik yapıyorum.O arabayi almak icin tabekeeeee.
Sonra okulda bildiğin populer girl olmuşum.Masallah.Normalde de popiyim ama o kadar değil. Son olarak Astimim var ama krize girmek icin salak Derekin sekreter cadisi ile opusmesinden daha iyi nedenlere ihtiyacim var.
Derek yakisikli cool tamam kabul. Yalan yok.Ama ben ona asik değilim hos buluyorum sadece. Ki zilyon tane çocuğu hoş buldugum gerçeği düşünülürse Derek iclerinden bana en yakin olani.Aklima geldikçe rüya gülüyorum lan.Ben :) Derek icin :) astim krizi :) :) yok artik.Öleydim.
O an kafama rüyanın sonu dank etti. Siyah vanslar.Kimindi la o.Simdi önce erkekti ve cok tanıdık geliyordu.Dusun Harmony zorla biraz beynini.Yok valla cikmadi.Dilimin ucunda ama orda kaldi.Neyse ya kimse ki simdi onları düşünüp okula geç kalmak istemiyorum. Yataktan ziplayarak kalktim.O ruyadan sonra sakin kalip hayatima odaklanmam lazimdi.
Ustume siyah önu kisa arkası uzun bi tisort altima siyah taslanmis bi kot giydim. Tisortten göbeğim biraz gozukuyodu ama umursamadim.Sari saclarimi arkada gevşekce topladiktan sonra asagi indim.
Babamda abimde coktan evden çıkmıştı. Kahvalti yapmayan ben cantami alip siyah supergalarimi giydim ve evden ciktim.Evden cikmamla Derekle burun buruna gelmem bir oldu.Ne işi var lan bunun burda? Iyice sapik kesildi basimiza.
"Hayirdir?"
Ellerini Cebinden cikarip saclarinin arasina atti.
"Düş önüme asi"
Bak bak bi de emir veriyo.
"Kendim gidebilirim okula pis namus hirsizi sapık egoist katiksiz odun"
"Bunlar Günaydın iltifatlarim mi"
Hee tabeee.Elimin tersiyle bi cakcam amele sumugu gibi yapisacaksin.
"Ne anladiysan o"
What??? Two minutes once ne dedim ben.Normalde ters cevap vermem lazimdi.Ama icimdeki good girl devreye girdi.Cocuk sana iyilik yapıyo sen hala ters davraniyosun.Bi zarari yok ki sana.Asil okuz olan sensin.Hoyyyytt Noluyo lan.Ic ses sen bana dusman misin lan.Agir ol sen benim ic sesimsin taam miii?
"Cidden ne isin var senin burada?"
"Gecen gunku olaydan sonra annen seni tek birakmak istemedi"
Lanet!!!! O olay tabi.Kisaca anlatayim.Gecen sabah okula giderken iki tane adam beni kenara çekip tecavüz etmeye çalıştı.Tabi başarıli olamadilar.Cunku Lorenz agiz burun daldi adamalara.Ben o gunden sonra değil karsima cikacaklarini bizim buranin on km yakınından geçeceklerini bile Sanmıyorum.Yine de annemin ici rahat etmemis.Iste ana yüreği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum
DragosteUvey kardesiniz bu kadar cekiciyken onu kardesiniz olarak görmek o kadar zor ki! Tabi bu kadar sinir bozucu olmasa hersey daha güzel olabilir. Ondan nefret etmek ve asik olmak arasinda kaldigim ikilemde hangi taraf galip gelecek?