Harry era acolo. În momentul în care l-am văzut acolo era să mor! Nimeni nu ştia ce simt eu in suflet. Am inceput să plâng. Multă lume mă întreaba ce am păţit, dacă îmi este prieten, cunoscut dar eu nu puteam vorbii. Nu ştiam ce am păţit deoarece eu nu am fost niciodată aşa ataşată de el… Niciodată nu am simţit acei fluturi din stomac. Dar de această dată am simţit-o. A fost dus de urgenţă la spital. Eu am fost cu masina dupa salvare. Cred ca am mers mai repede decat salvarea. Am sunat-o pe Bianca, pe mama, pe parintii lui Harry, pe Tessa, pe Jade, pe Amy, pe Eveline, pe Anne si chiar si pe baieti. In 5 minute au fost acolo. Vine un doctor pe hol:
-Sunteti aici pentru Harry Styles?
-Da! Spuneti ce a patit? E grav? Va rog! Fac orice!
-Domnisoara, va rog sa va calmati daca nu vreti sa fiti data de politie afara.
-Cum sa raman calma cand azi am facut un an de cand sunt impreuna cu el? Cand am trecut pe strada si l-am vazut asa? Va rog, punetiva in locul meu!
-Bine, puteti ramane.
Intervine Zayn:
-Deci? Ce are? Spuneti va rog!
-Pacientul Harry are o rana grava, si va trebuii sa ii schimbam rinichiul, dar va trebuii sa ii facem o operatie foarte grava. Ar putea deceda oricand daca nu ii schimbam cat mai repede rinichiul. Daca nu gasim nici un donator o sa ii punem unul de plastic.
Eu, speriata intervin in discutie:
-Il donez eu pe al meu! Va rog, fac orice!
Atunci toata lumea se uita la mine mirata.
-Jessy, nu trebuie sa faci asta! Sunt multi oameni decedati si familial or sunt foarte de acord sa doneze organele.
- Nu! Vreau sa il donez eu! Nu vreau sa fie alt organ in corpul lui Harry!
-Bine, fie! Va trebuii sa completati aceste fise sis a vedem daca aveti aceeasi grupa de sange.
Dupa ce am completat formuralele, m-am dus sa imi fac analizele.
Cred ca mi-au luat tot sangele din corp, dar nu conteaza atata timp cat stiu ca Harry o sa fie bine.
Dupa vreo 2 ore un doctor vine dupa mine, si vrea sa vorbeasca cu mine.
*In cabinet*
-Domnisoara, Jessy Ross, vad ca sunteti de acord sa donate un rinichi, dar nu il puteti dona deoarece aveti…
-Ce am, domnule doctor? Va rog sa imi spuneti!
-Imi pare rau sa va spun dar aveti….