Sampai sahaja di hospital doktor yang bernama Kang Chul terus memeriksa keadaan Hakyeon.. Selepas membalut luka dan memeriksa Hakyeon, Doktor Kang Chul keluar dari wad Hakyeon..
“Encik berdua ni chingu mangsa ke?” tanya Doktor Kang Chul.
“Bukan Doktor. Kami berdua cuma membantu dia” balas Ravi “Macam mana dengan keadaan dia sekarang Doktor?” soal Ken yang ingin tahu.
“Dia baik sahaja. Cuma tercedera teruk di bahagian kaki. Encik jangan risau ye ” balas Doktor Kang Chul dengan ringkas.Author: Yerrrr Kang Chul dah jadi Doktor. Tak sangka saye. Hihi
Doktor Kang Chul: Diam la, kalau saye tak jadi Doktor sape lagi nak rawat Hakyeon. Eh Hakyeon tu Hyung aku la.
Author: Kk, sambung cerita k. Hahaha“Eh Ravi, kau dah call family dia tak”-Ken.
“Mana la aku tahu nombor phone family dia” marah Ravi.
“Hihihi, sorry la. Kau ni cepat sangat marah” balas Ken tak puas hati dengan sikap chingunya yang cepat marah.SKIP
Di dalam bilik Doktor Kang Chul.
“Macam kenal je namja tu. Tapi kat mana aku pernah jumpa dia eh” bisik hati Kang Chul.
“Doktor..! Pesakit yang bernama Hakyeon dari tadi memanggil nama Yeontae” kata nurse.Doktor Kang Chul bergegas ke wad Hakyeon..
“Yeontae~ hyung rindu dengan Yeontae”
Kedengaran Hakyeon meluahkan isi hatinya yang rindu dengan adiknya Yeontae..
Doktor Kang Chul memeriksa keadaan Hakyeon.. Tiba-tiba Doktor Kang Chul teringat akan hyungnya yang bernama Hakyeon..
“Nurse.. Siapa nama penuh pesakit ni?”-Doktor Kang Chul.
“Cha Hak Yeon. Kenapa?”-nurse.
“Tak ada apa, nurse boleh keluar sekarang”-Doktor Kang Chul.
“Baikla”-nurse.Tidak lama selepas nurse keluar, Hakyeon sedar dari pengsannya dan memanggil nama Yeontae berulang-ulang kali sambil menangis..
“Hyung~ Yeontae ada kat sini” kata Doktor Kang Chul.
“Yeontae. Betul ke awak Yeontae. Dah besar Yeontae sekarang. Dah lama hyung cari Yeontae. Hyung rindu sangat dekat Yeontae. Yeontae jangan pergi jauh dari hyung lagi ok”-Hakyeon sambil menangis teresak-esak.
“Ye, ni Yeontae adik hyung. Yeontae pun rindu sangat kat hyung. Hyung yaaaa”-Yeontae sambil memeluk Hakyeon kerana tidak dapat menggawal rindunya.
“Yeontae dah jadi Doktor sekarang”-Hakyeon.
“Ye hyung. Cita-cita Yeontae tercapai sekarang”-Yeontae.
“Bagus la tu”-Hakyeon. “Hyung tinggal dengan kani nak tak? Yeontae tak nak kehilangan hyung buat kali kedua”-Yeontae.
“Eomma appa Yeontae, bagi ke hyung tinggal dengan Yeontae?” balas Hakyeon.
“Mereka tak kisah la hyung..Sebab Yeontae pernah tanya mereka hari tu.. Mereka cakap kalau saya dah jumpa hyung bawa tinggal sama dengan Yeontae”-Yeontae.
“Baikla kalau macam tu”-Hakyeon.Hakyeon dan Yeontae berasa amat gembira kerana telah berjumpa.. Usaha Hakyeon selama ni tak sia-sia untuk mencari Yeontae.. Akhirnya mereka bertemu jua..
SEMINGGU KEMUDIAN
BERSAMBUNG
Nantikan di kisah selanjutnya..
Jangan lupa tekan ★ ye
YOU ARE READING
BACK AGAIN [MALAY FF] [VIXX] [Slow Update]
Short StoryWatak: Hak Yeon - Cha Hak Yeon (VIXX) Kang Chul (Cha Yeon Tae) - Jung Taekwon (VIXX) Mr.Kang - Kang Gary Mrs.Kang - Song Jihyo Watak lain *semua ahli VIXX*