TING TONG~
Pembantu rumah itu membuka pintu.."Boleh saya berjumpa dengan Yeontae?" kata Hakyeon.
"Encik kat rumah ni tak ada yang bernama Yeontae" balas pembantu rumah itu.
"Ha yeke? Ini bukan rumah keluarga Kang ke?" soal Hakyeon.
"Eh encik salah rumah ni..Ni rumah keluarga Han" balas pembantu rumah itu sambil tunduk hormat.
"Haaa? Yeke.. Urm boleh saya berjumpa dengan tuan rumah ni?" tanya Hakyeon dengan selamba.
"Ye encik. Boleh mari ikut saya" ujar pembantu rumah itu dengan ringkas.Hakyeon pun mengikut pembantu rumah itu..
"Tuan Han, ada orang nak berjumpa dengan tuan" kata pembantu rumah dengan penuh sopan.
"Siapa?" tanya Tuan Han kepada pembantu rumahnya.
"Saya. Boleh saya tanya sikit" soal Hakyeon sambil tunduk hormat.
"Boleh, tak ada masalah" balas Tuan Han.
"Encik tahu tak alamat orang yang tinggal kat sini sebelum Encik berpindah ke sini?" ujar Hakyeon yang ingin tahu.
"Maafkan saya, saya tak berapa tahu hal itu" kata Tuan Han.
"Tak apa la encik. Saya pergi dulu ye" balas Hakyeon.
"Baikla" ujar Tuan Han sambil melontarkan senyuman kepada Hakyeon.Hakyeon pun beredar dari kawasan rumah Encik Han..
SKIP
Keesokkan harinya Hakyeon mencari Yeontae lagi. Hakyeon tidak berpuas hati kerana belum menjumpai adiknya Yeontae.."Kat mana Yeontae sekarang? Hyung rindu sangat dengan Yeontae" bisik Hakyeon.. Matanya merah dan berair kerana terlalu merindui Yeontae.
Tiba-tiba Hakyeon terdengar suara seorang yeoja memanggil nama Yeontae..
"Hahhhh Yeontae"
Hakyeon terus berlari.. Hakyeon tidak menyedari yng dia berada dalam keadaan tidak selamat pada waktu itu.. Lori yang datang dari arah kiri Hakyeon telah merempuh Hakyeon dengan laju.. Hakyeon lalu terjatuh bergolek di permukaan jalan.. Dalam keadaan lemah Hakyeon sempat memanggil nama Yeontae..
Dua orang namja yang bernama Ravi dan Ken datang membantu Hakyeon.. Mereka terus menghantar Hakyeon ke hospital yang berdekatan..
Sampai sahaja di hospital doktor yang bernama Kang Chul terus memeriksa keadaan Hakyeon.. Selepas membalut luka dan memeriksa Hakyeon, Doktor Kang Chul keluar dari wad Hakyeon..
BERSAMBUNG
Bagaimanakah keadaan Hakyeon..
Nantikan di kisah selanjutnya..
Jangan lupa tekan ★ ye
YOU ARE READING
BACK AGAIN [MALAY FF] [VIXX] [Slow Update]
Historia CortaWatak: Hak Yeon - Cha Hak Yeon (VIXX) Kang Chul (Cha Yeon Tae) - Jung Taekwon (VIXX) Mr.Kang - Kang Gary Mrs.Kang - Song Jihyo Watak lain *semua ahli VIXX*