'if' atau dalam bahasa melayunya ialah 'jika' atau 'kalau', aku pun tak pasti.
_________
kau sekarang ni berada di dalam bilik kau. kau buka phone kau, tekan app wattpad. then kau mula baca buku 'bts imagines'
macam2 jenis imagines yang kau akan jumpa. macam2 juga jenis si pembaca. ada yang tergelak macam monyet, menangis macam hilang bini, menjerit macam kena sawan babi. kenapa? sebab kebiasaannya, watak utama dalam imagines ialah 'Y/N' atau senang dikatakan, KAU.
KALAUlah imagines tu fakta, author pasti kau akan hidup bahagia. sekarang kau tengah layan 'unexpected roommate' (A/N;checkout this bts imagine!!)
_______"y/n! checkout this show! the winner will be living with bts!" your friend shouted.
"i've entered the competition, rascal." you cupped her face.
4 days after..
"y/n!! you won the competition! you will be living with oppa!" your friend shouted again, from downstairs.
_________
kau tutup phone kau, sakit hati and nak nangis sebab kau baca yang watak tu akan tinggal dengan bts.IF kau hidup dalam cerita tu betul², mesti hidup kau terasa sempurna.. tiba²..
"y/n!!! tengok rancangan ni!! pemenang akan dapat tinggal dengan bts!!" kawan kau terpekik dari bawah.
_______A/N: GOOD LUCK WITH THAT.
YOU ARE READING
HELLO (bts imagine × reader) (malayversion)
Fanfictionabang bangtan imagine? request open! BELUM BACA BELUM TAU.