Bile la aku boleh jadi besar? aku and oppa beza 6 tahun je! haih.. Taehyung oppa.. kenapa kau wujud? aku ni dah la xcantik macam minah korea. aku xplastik.________________________________
" Ibu im going to school! van dah sampai!"
" okay! belajar rajin2 ye sayang!"
aku tiba di sekolah menengah aku,kini aku berumur 17. setapak kaki aku menjejak pagar sekolah, ada angin yang agak sejuk menyerang aku. pandangan aku BLANK seketika. sejurus sahaja pandangan aku kembali normal, tiba2 aku nampak pakaian murid2 yang sedang berjalan ingin memasuki sekolah tadi berubah menjadi uniform sekolah yang berskirt dan berwarna coklat.
weird. apa jadi tadi. aku jeling pakaian aku, aku memakai skirt,atas lutut dan highcut sock.
"yah!" aku cepat2 mengCOVER kaki aku dengan beg. what the fuck? mana pergi baju kurung dan tudung aku?
aku menyembunyikan diri aku di belakang pondok guard. k-kenapa tiba2 semua benda berubah? cermin! aku ambil cermin muka di dalam beg aku, lihat muka aku. SHHIIIIITTTT. since when kulit aku jadi putih? siapa yang PONYTAILED rambut aku?!
apa dah jadi?!?!? aku tampar muka aku banyak kali, tiada habuk bedak yang terkeluar. biasanya, kalau aku jalan sikit pun, habuk bedak terpisah dengan muka aku. maklumlah muka aku xda putih mana. setapak demi setapak aku ingin larikan diri, tiba2 seseorang menegur aku.
"y/n ssi, kau nak ke mana? jom masuk kelas." dia menarik tangan aku.
sial. asal muka dia sangat familiar? dia bawa aku lari ke dalam kelas. im totally in dream, this ain't real.
"y/n, kenapa kau senyap je ni? kau demam?" dia menapak pada dahi aku.
"nuguya!? dont touch me!" kedengaran seperti seseorang sedang diserang.
"Taehyung! Chaelin diganggu!" seorang mamat memanggil nama bias aku.
"yae! wait i'll come!" jejaka yang menapak pada dahi aku tadi memberi respon.
wait what the fuck.
....
....
....
did someone just responded to his name? the name was T>A>E>H>Y>U>N>G?
...
...
...
yah otokkhae?
..
..
..
"y/n stay here, okay? nanti aku datang balik." di mencubit pipi aku.
omo otokkhae?? apa patut aku buat sekarang?? sekarang waktu lunch. aku ambil tempat duduk aku. tiba2 (lagi) ade orang membawa aku ke dalam pelukan yang teramat lah warm. aku pusing belakang, itu Taehyung. sedikit sahaja lagi bibirnya hendar menjejak aku p
"y/n, awak berangan tengah2 pintu pagar ni kenapa?" di soal aku sambil memeluk aku dengan ketat.
wait. ketatnya.
___________________________
....
asal aku terkepit dekat pagar ni!? eh? kenapa aku berpakaian sekolah menengah?
"y/n! kau pekak ke!? dah kena kepit baru nak sedar!?" cikgu disiplin terpekik.
btw, itulah anganan aku yang terbahagia(?)
____________________
maaf ideas error. ideas out of stock.
nak cuba tulis horror lak. request open ya jagiya2 sekalian.
-Author-nim,
______________namjoonie_nie___________________
YOU ARE READING
HELLO (bts imagine × reader) (malayversion)
Fanficabang bangtan imagine? request open! BELUM BACA BELUM TAU.