Ellie se připravovala. Na maturitní ples chtěla přijít dobře oblečená, aby konečně ty slepice ze školy viděly, že není ošklivá.
Jelikož se po smrti jejího otce odstěhovala daleko od vzpomínek na svůj starý život, začala chodit na novou školu. Ale po tom, co se stalo, se začala stranit společnosti.Nosila velké brýle a otrhané oblečení, s nikým se nebavila a poslouchala jinou hudbu než ostatní. Samozřejmě se to na ní pomstilo. Všichni se jí stranili a smáli se jí. Ellie to první brala s nadhledem, ale pak už toho bylo moc i na ni. To, že ji uráželi a nadávali jí by tolik nevadilo, i když sebevědomí jí to nezvedlo, ale to že ji pronásledovali a snažili se zjistit co se stalo a jak to, že bydlí u své tety ji dost rozčilovalo.
„No, podívejme se, jak ti to sluší. Vždyť jsi nádherná holka! Tohle by si měla nosit častěji,” obdivovala Ellie její teta. Ellie si totiž sundala brýle, vyndala rovnátka, a svoje rovné vlasy si navlnila, aby vypadaly jako dřív, než se stala ta tragédie. Trochu se i namalovala, protože její obvyklé kruhy pod očima by jí moc krásy nepřidaly. Šaty kupovaly s tetou a taky se Ellie dost líbily. Měly černý korzet a růžovou nabíranou sukni.
„S tebou bych si dal říct, kdybys nebyla moje sestřenice,” spustil na ni bratranec. Ellie ty jeho oplzlé řeči nesnášela.
„Jordone! Tohle sis mohl nechat!” rozzuřila se teta.
„Vždyť ho nech, má pravdu,” ozvalo se zpoza novin.
„Vy chlapi jste vážně hrozní,” zamumlala si teta.
„A kdo tě vůbec tenhle rok pozval?”
„Mmmm...ni..nikdo,” řekla nervózně Ellie.
„A mám tě tam odvézt, drahoušku?”
„Tak..tak fajn,” řekla s velkou tíhou Ellie. Věděla, že tím, že ji na ples odveze teta, jí moc plusových bodů nepřidá.
„A co kdyby mne odvezl Jordan?” přeci jenom, minulý rok, když byl ještě ve škole, ho holky totálně žraly.
O deset minut později seděla Ellie na sedačce spolujezdce vedle Jordana, který byl navlečený ve smokingu.
Ellie si ples vážně užívala. Byla středem pozornosti jako nejkrásnější dívka. Když se vyhlašovala soutěž o nejhezčí šaty, někdo vtrhl do sálu.
„Všichni k zemi!” zakřičel jeden policista na všechny okolo a mířil na ně pistolí, zatímco ostatní policisté probíhali a hledali někoho, kdo se evidentně něčím provinil.
Asi po dvou minutách někdo zvedl ze země Ellie. „Mám ji!”
ČTEŠ
Cela
Misterio / SuspensoEllie byla obyčejná šestnáctiletá holka. Ale jednou se něco zvrtlo. Žila se svým otcem, který kvůli smrti její matky propadl alkoholismu. Ona jeho závislost ignorovala, až do toho jediného dne. Do toho dne, kdy se to stalo. Do dne, kdy už to nevydr...