Înainte ca destinul să fie dur

64 14 6
                                    

A început acum mulți ani când părinții lui Cezar au divorțat. Dar până să se ajungă acolo sa va zic cum a fost viața lui Cezar . . .
   Cezar era un copil micuț și frumos. Asculta de mama,de tatăl  si de bunica lui. Era un copil normal fara sa știe ce avea să îi pregătească pe ascuns viața. Se bucura atât de mult de viața lui, căci se simțea împlinit. Joaca era preocuparea lui principala.
   Pe la vârsta de șapte ani, mama lui Cezar ii naște un frate acestuia. Numele fratelui mai mic este Danut, nume ales de Cezar. Se simțea atât de mândru . . . si atât de fericit . . . Acum nu îi mai lipsea nimic.
   Avea grijă de fratele său, ba chiar avea grijă de el si când mâna lui pleca la munca, Cezar devenise acum un frate model.
    Se înțelegea foarte bine cu bunica lui. De câte ori mama lui îl certa, bunica lui ii lua apărarea (acum nu mi se pare cel mai corect ce a făcut bunica lui) , de aceea avea o relație mai legată cu bunica lui, decât cu mama sa.
   Tatăl său era la muncă aproape tot timpul, de aceea relația tata-fiu nu prea exista, fapt pentru care Cezar nu prea îl vedea ca pe tatăl lui, ci doar ca pe un tată că așa îi era numele . . . atât doar.
   De la vârsta de 10 ani, viața lui Cezar a luat o palmă aspră din partea destinului.....(vol II)
 

Aștept părerea voastră în comentarii...e prima dată când scriu......:)))
  

Apusul vieții lui CezarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum