Viata anormala la 10 ani...

38 11 4
                                    

   La doar 10 ani, Cezar a fost nevoit să asiste la certurile dintre părinții lui, care devenise tot mai abundente în ultimul timp.A avut ghinionul ca ma târziu, părinții lui sa ia o decizie radicală, care sa ii schimbe viața lui Cezar, să divorțeze.
    Viața lui Cezar luase o decizie în numele lui....voia să îi dea o lecție de neuitat care îl va marca toată viata.
      La început, Cezar luase totul ca pe o glumă, nu ii venea să creadă, sau mai bine zis, nu voia să creadă că viața lui i-a întins o asemenea capcana... .
       Acum totul avea o altă culoare, viața devenise mult mai tristă, șansele spre un viitor mai bun se diminuau din ce in ce mai mult, iar asta se imprima și în viața de elev a lui Cezar. Notele lui erau din ce în ce mai mici, iar prietenii lui începeau să îl ia în derâdere din ce în ce mai mult. Cezar nu putea să facă nimic.     
     Într-o zi, prietenul său Alex, l-a întrebat:
- Cezar, unde e tatăl tău? De ce au divorțat părinții tăi? 
- Nu stiu, as vrea sa stiu si eu asta...nu mai înțeleg nimic...săptămâna viitoare trebuie să merg la procesul de divorț împreună cu ei și să îl aleg pe unul.
- Si care o să fie alegerea ta?
-O s-o aleg pe mama, clar. În ea am mai multă încredere ...
- O să fie totul bine, o să vezi.
- Cum zici tu, deși nu cred ...

Apusul vieții lui CezarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum