Kışı gerçekten seviyorum, daha doğrusu seviyordum. Ta ki taşınana kadar. Tanrım, neden bu mutlu hayatıma taşınma olayı gelişti. Normalde insanlar annneleri yahut babalarının işi nedeniyle taşınır. Fakat annem bana, benim için olduğunu söylediği bir okul yüzünden taşındığımızı söylüyor. Gerçi anneme inanmıyorum ama.. Neyse konumuz bu değil. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttumm. Ben Devonne, 17 yaşındayım. Büyük bir Mendie ve Lovatic'im. Hayatım aslında mükemmel olmasa da normal bir genç kız hayatı. Yani azından öyleydi. Sarışınım, yeşil yözlerim var, boyum 1.80. Tamam mükemmel kız diyebilirsiniz ama öyle değil! 3 kez kalp amelyatı oldum, 2trafik kazası geçirdim ve hala izlerini taşıyorum. Söylemeyi unuttum, son trafik kazasından beri (geçen yıldan beri) psikoloğa gidiyorum. Evet hayat bana acımasız davrandı ama asla pes etmedim. STAY STRONG dedim. NEVER STOP SMİLİNG! dedim. Bridgit ve Demi'den ilham aldım. Doğrusu taşınana kadar... İşte olayların başlangıcı.
OKULA GİDİYORUM
Okul!! Kim okulu sever ki? En azından ben severim. Evet normal değil ama matematiği seviyorum. Heeey tabiki inek değilim! Sadece insanların boş tarihlerimden veya cümlelerin yapılarından ya da vücüdumuzu tanımaktan daha mantıklı buluyorum. Bazen bana bile sıkıcı gelebiliyor fakat seviyorum işte. Neyse okuldan bahsediyorduk. Okulun ilk günü güzel bir süprizle karşılaştım. Eski okulumdan Lisa (en yakın arkadaşım sayılmasa da severim) Britany ve Ross, benim sınıf arkadaşlarım, Londra'da, benden habersiz ve Paris'ten taşınmak üzere. Onlara inanamıyorum! Çok mutluydum. Okulun bahçesinde sonıflarımızın okunmasını bekledik. Britany ile aynı sınıftayızz!!!! Sınıfa büyük bir heyecanla girdik. Boş gördüğümüz bir sıraya hemen yerleştik. Britany kantine, su almaya gitti. Ben de sap gibi kalamazdım elbette, hemen arka sıramda oturanlarla tanıştım. Elizabeth çok kibar biriydi, yanında oturan Dora ise biraz espriliydi. Çantamdan suyumu almak üzere elimi çantama attığımda gözüme birisi takıldı. Sarışın, yeşil gözlü. Saçlarını rampa yapmıştı ama çok tatlıydı. Tanrım hemen adını öğrenmeliyim derken o da aynı şeyleri düşünmüş olacak ki yanıma geldi.
+15 vote ve 2 bölüm!!! :)))