merhaba bu benim ilk hikayem nasıl yorum yapmanız çok önemli o yüzden nasıl olmuş neler olabilir sizce falan :)
''Buldum diye bağırıyordum, isminin ne olacağını buldum! İsmin doctor olacak herkese yardım dağıtacaksın en umutsuzlara bile!'' sarı saçlı bir çocuk gelip ''Ben de benimkini buldum!'' diye söylendi. Benimki master (usta) olacak herkesi yöneteceğim. ''Hey'' diye başka bir genç girdi araya ''Biz ne olacağız bizi de mi yöneteceksin yoksa en iyi arkadaşlarını? ''dedi. Sanırım piknik yeri gibi bir yerdeydeydik. Ama yerde kırmızı çimler ,yukarda ise kıpkırmızı günbatımından bile güzel bir gökyüzü vardı. Hemen aralarında ise kar kürelerine benzeyen bir yer vardı . Her şey çok güzeldi ama ben nerede olduğumu bilmiyordum sanki bir tür insan kabuğunun içinde kalmıştım. Hiçbir şey yapamıyordum sanki bir tür rüyada gibiydim. Ama insan rüyada olduğunu sanıyorsa o rüya olmaz değil mi ? Bu daha çok dejavuya benziyordu.
Bir anda rüydan gerçek dünyaya döndüm. Tarih hocamıza büyük patlamayla ilgili şeyler sorulmuştu herharlde çünkü dünyanın oluşumu ile ilgili kendi uzun ve büyük ilgi gören(!) görüşünü belirtiyordu. Bu aralar bu dejavu işi sıklaştı buna bir çözüm bul! Not edildi. "Anladınız mı bayan ...?" "Adriana efendim bu sınıfa yeni geldim." O anda aklıma gelen ismimi söylemiştim iyi ki burada beni tanıyan birisi yok diye geçirdim içimden. Dersi her ne kadar sevsem de dinleyemedim.
Yurda dönerken günlük dejavuları yaşadım. Bu sefer o güzel kırmızı çayırlar yoktu. Bu sefer kendi bedenimdeydim. Kırmızı elbiseli bir kız büyük bir kitaba bakıyordu. nedense içimden ona bakma o kötü diyesim geldi. Bir anda tekrar değişti. Başka sarı saçlı bir kız bir deliğe doğrru çekiliyordu aynı anda 'Doctor' diye bağırıyordu. demekki benim isimini bulduğum doctor buydu. O da benim ismimi bulmama yardım edebilirdi. Onu bulacaktım . Ben bunları düşünürken olay değişti. Şimdi o deliğe çekilen kız takım elbilseli zayıf doctora koşuyordu. istemsiz olarak gülümsüyordum. Bir anda doctor tuzluğa benzeyen bir uzaylı tarafından vuruldu. hay bin dalek dedim içimden bu ne demekse?
Doctor doctor ... Bu isim gerçektende bir doctoru temsil etmediği belliydi. Bir tür uzaylı olmalıydı o da. Bir de mavi külübe meselesi vardı sanki onu her yere taşıyordu. Hayır yanlış tanım o mavi, güzel, dışı içinden küçük, kulübe taşıyordu onu her yere. O kulübeyi bulursan doctoru da bulurum. Şu anda ihtiyacım olan sadece bir doctor...